فکری: نتوانم کمک کنم از هوادار می‌روم/ امیدوارم بعد از بازی نه شکایت کنیم و بیانیه دهیم

تهران- ایرنا- سرمربی هوادار گفت: روز اول ما را انتخاب کردند و حالا حق دارند با سایر گزینه‌ها برای سرمربی‌گری صحبت کنند و این اقدام حرفه‌ای است.

به گزارش ایرنا، محمود فکری سرمربی تیم هوادار تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم با سپاهان اظهار داشت: این تیم کامل‌ترین باشگاه ایران است. از بخش مدیریتی گرفته تا بازیکنان همه قوی هستند. سپاهان در کنار استقلال و پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی‌ است. بازی سختی داریم امیدوار هستم بهترین کیفیت خود را در این بازی نشان دهیم و امتیاز بگیریم.

سرمربی هوادار در مورد ادامه همکاری با این باشگاه گفت: در این خصوص صحبتی ندارم. روز اول ما را انتخاب کردند و حالا حق دارند با سایر گزینه‌ها برای سرمربیگری صحبت کنند و این اقدام حرفه‌ای است. شما وقتی به هدفی که دارید نمی‌رسید باید به سمت گزینه‌های دیگری بروید. ما اگر صدرجدول هم باشیم به ما اولتیماتوم می‌دهند اما چیزی تا حالا به من نگفتند. اگر روزی نتوانم کمک کنم از هوادار می‌روم.

فکری ادامه داد: مصدومیت بازیکنان ما در زمان بازی کار را برای ما سخت کرد. ببینید سپاهان را، اگر بازیکنی در ترکیب نباشد یک جانشین بهتر دارد اما دست ما از این نظر خالی است. بازیکنان انگیزه بالای دارند و امیدوار هستیم بتوانیم برابر این تیم نتیجه بگیریم.

وی در مورد حضور VAR در لیگ برتر گفت: علم خیلی به ورزش کمک کرده و هر چقدر که بشود از تکنولوژی بهره ببریم به نفع فوتبال ما خواهد بود.اتفاق خوبی بوده و امیدواریم برای همه بازی‌های این سیستم مهیا شود تا حق تیمی ضایع نشود. داوران در سطح اول فوتبال دنیا نیز اشتباه دارند و این تکنولوژی برای برقراری عدالت و کمک به داوران است.

سرمربی هوادار در مورد قانون سقف قرارداد نیز اظهار داشت: من مخالف این قانون هستم. تیم ها با توجه به شرایطی و نیازی که دارند بازیکن می خرند. ما باید راه پول در آوردن را یاد بگیرم نه مانع خرج کردن آن بشویم. عربستان و النصر رونالدو را آوردند اما ما اینجا بخواهیم پولی به یک بازیکن بدهیم صدای همه در می‌آید. شما ببینید رونالدو چقدر به این کشور و معرفی آن به جهان کمک کرده است امیدوار هستم ما نیز این راه را یاد بگیریم. دوست دارم بعد از بازی نه شکایتی کنیم و نه بیانیه‌ای را صادر کنیم. مطمئنا باشگاه هوادار هم چنین تفکری ندارد. ما هم می‌توانیم با این سقفی که گذاشتند پول خرج کنیم و این به اهداف باشگاه بستگی دارد که چه بخواهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha