۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85325693
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار :۱۶۳ جایگاه سوخت بنزین در فارس به چرخه عرضه برگشت

شیراز-ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ۳۲۰ جایگاه عرضه سوخت در سطح این استان وجود دارد که تاکنون ۱۶۳مورد ان به چرخه عرضه برگشته و تا یک ساعت آینده تمام این جایگاه ها بصورت دستی و آفلاین وارد چرخه خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

اسماعیل قزل سفلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی اختلال در جایگاه‌های سوخت لحظاتی پیش از شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان بازدیدی صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: اخلال ایجاد شده در حال رفع شدن است و تا یک ساعت آینده همه جایگاه ها بصورت دستی به مدار باز می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه اعلام کرد: مردم با خویشتنداری شرایط ایجاد شده را تحمل کرده و تاکنون در استان فارس گزارشی مبنی بر ناآرامی نداشتیم.

وی ادامه داد: مردم صبوری کرده و جایگاه‌داران نیز فضا را مدیریت می‌کنند تا از این شرایطی که ایجاد شده عبور کنیم.

قزل سفلی با بیان اینکه همه تکنیسین ها و کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در جای جای استان در حال رفع مشکل هستند گفت: ۳۲۰ جایگاه فعال عرضه سوخت در سطح استان وجود دارد که اکنون بسیاری از این جایگاه ها به صورت دستی وارد چرخه شده و تا یکساعت آینده همه این ۳۲۰ جایگاه بطور کامل بصورت دستی به چرخه خدمت رسانی باز خواهد گشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این بازدید با تأکید بر اینکه، سهمیه‌های موجود در کارت‌های سوخت به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت، اظهار کرد: صراحتا به محضر ملت شریف و هم استانی های عزیز عرض می‌کنیم، دولت، هم‌اکنون هیچگونه قصدی برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکل، بر ارائه خدمت رسانی مطلوب تاکید کرد و گفت: برای عبور از شرایط فعلی و ایجاد آسایش و رفاه اجتماعی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد تمام جایگاه‌ها از حالت سامانه خارج و بصورت آفلاین نسبت به عرضه سوخت اقدام کنند.

معاون سیاسی استانداری فارس، اظهار کرد: هیچ گونه کمبودی در حوزه بنزین و گازوئیل وجود ندارد و تا ساعات دیگر با رفع مشکل، جایگاه ها به مدار باز می‌گردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha