جاور: تمرین در هوای آلوده ما را اذیت می‌کند/ تجهیرات‌مان ضعیف است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش روئینگ گفت: آب دریاچه آزادی مانند قبل است و چندان سطح آن بالا نیامده با این وجود تمرین در آزادی با وجود آلودگی هوا در برخی روزها، این شرایط ما را اذیت می‌کند.

مهسا جاور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره تمرینات تیم ملی روئینگ، اظهار داشت: الان خارج از اردو تمرین می‌کنیم و اواخر فروردین ماه به مسابقات کسب سهمیه المپیک به کشور ژاپن اعزام می‌شویم. با آیین‌نامه فدراسیون از دوم دی ماه هر فردی که رکورد مورد نظر را ثبت کند، به مسابقات اعزام می‌شود و من و نوروزی در سبک وزن دونفره کار می‌کنیم. دی ماه آماده تست هستیم و روند تمرینی خوبی داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

مهسا جاور به همراه زینب نوروزی در بازی‌های آسیایی هانگژو، در ماده رویینگ دونفره سنگین وزن زنان موفق به کسب مدال نقره شدند.

وی افزود: آب دریاچه آزادی مانند قبل است و چندان حجم آن بالا نیامده، هر چند با وجود تمرین در آزادی با وجود آلودگی هوا در برخی روزها این شرایط ما را اذیت می‌کند. باز هم تلاش می‌کنیم با این وضعیت به بهترین نحو تمرین کنیم. همه کشورها سعی می‌کنند تا با آمادگی بالاتر از بازی‌های آسیایی در مسابقات پیش رو شرکت کنند. ما با نبود کشور چین در مسابقات کسب سهمیه می‌توانیم بهترین رنکینگ را داشته باشیم و طلا بگیریم.

ملی‌پوش روئینگ عنوان کرد: با توجه به رکوردهایی که در هانگژو زدیم، می‌توانیم اتفاقات خوبی را در ازبکستان و ژاپن رقم بزنیم. کشورهای دیگر اردوهای خوبی دارند و ما هم فعلا در جریان اردوها و مسابقات برون مرزی دیگر نیستیم و امیدوارم مربیان و فدراسیون بهترین تصمیم را برای ما بگیرند تا به بالاترین سطح ممکن برسیم.

وی ادامه داد: من و زینب نوروزی بارها رکورد ایران را زدیم و الان در شرایط خوبی هستیم. بار دیگر هم می‌توانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم. هرچند از نظر پیست قایقرانی در رشته روئینگ ما پیست دوکیلومتری نداریم و تجهیزاتی چون قایق و پارو ما نسبت به کشورهای دیگر خیلی ضعیف است، این مساله جدیدی نیست و امیدوارم با این همه مشکلات اتفاقات خوبی برای روئینگ ایران بیافتد.

جاور یادآور شد: در بازی‌های آسیایی ثابت کردیم که می‌توانیم جزو پرمدال‌ترین رشته‌ها باشیم و امیدوارم این روند با کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ادامه یابد و به سهمیه المپیک هم برسیم. وارد کردن پارو و قایق بسیار سخت است. چند سالی هم قایق‌های ما در گمرک بود و رئیس فدراسیون با دوندگی زیاد آن را ترخصی کرد. متاسفانه برخی قایق‌ها شکسته و به همین دلیل خیلی سخت بود تا قایق بخریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha