اجرای «به وقت عاشقی ۱:۲۰» در پایتخت؛ به یاد سردار دلها

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد گردشگری شهر تهران از برگزاری رویداد «به وقت عاشقی ۱:۲۰» به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

امیر قاسمی روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رویداد گردشگری «به وقت عاشقی ۱:۲۰» برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که با حضور ۱۲ هزار نفر از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محلات و مناطق شهر تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد با هدف آشنایی مخاطبین با نحوه زندگی کاری و شخصی حاج قاسم سلیمانی از روز سوم دی ما تا ۱۱ بهمن ماه با بازدید از پانورامای سراسر مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

قاسمی همچنین در خصوص مجموعه مورد بازدید شهروندان گفت: افتتاح سراسر نمای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که به مجاهدت رزمندگان اسلام در نبرد با داعش پرداخته است، قرار بود با حضور ایشان انجام شود ولی متاسفانه چهار روز قبل از افتتاح، ایشان به شهادت رسیدند.

رییس ستاد گردشگری شهر تهران اضافه کرد: افتتاح رویداد «به وقت عاشقی ۱:۲۰» روز یکشنبه سوم دی ماه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، ایثارگران، مدیران شهری و علاقمندان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد و پس از آن علاقمندان می‌توانند با مراجعه با سرای محلات مناطق ۲۲ گانه نسبت به حضور در این جشنواره اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ۱۰ تا ۱۷ دی ماه به عنوان هفته مقامت نامگذاری شده و ۱۳ دی روز جهانی مقاومت است همچنین مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۱۳ دی‌ ماه بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در مصلی تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha