سرمربی ملوان: مس در گردش توپ از ما بهتر بود + فیلم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازی شطرنج گونه‌ای مقابل مس رفسنجان داشتیم گفت: ما بازی را خوب آغاز نکردیم و تیم مس در گردش توپ خیلی بهتر از ما بود.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار عصر دوشنبه در نشست خبری پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان افزود: خوشبختانه در یکی از ضدحملات به گل نخست بازی رسیدیم، پس از آن مقداری بازی متعادل شد و گل دوم را وارد دروازه حریف کردیم و تیم فوتبال مس رفسنجان پس از گل دوم ما مقداری بهم ریخت.

وی اظهار داشت: تیم فوتبال مس رفسنجان نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کرد و پس از اینکه ما یک گل دریافت کردیم و نتیجه ۲ بر صفر به ۲ بر یک تغییر یافت، احتمال شکست ما وجود داشت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: پس از آن، مس فشار مضاعفی روی دروازه ما آورد و خوشبختانه با اخراج بازیکن حریف کار ما راحت شد و توانستیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و گل های بعدی را به ثمر برسانیم.

وی یادآور شد: اگر بازیکن حریف اخراج نمی شد امروز کار بسیار دشواری داشتیم، تیم مس پیش از ۱۰ نفره شدن بازی خوبی به نمایش گذاشت.

تارتار با اشاره به کسب سه امتیاز بازی مقابل مس رفسنجان افزود: بازیکنان ما در تمامی بازی ها فداکارانه بازی می کنند که به آنان افتخار می کنم و داشتن یک تا ۲ نماینده در تیم ملی حق ما است.

بازیکنان ملوان لیاقت تیم ملی را دارند

وی ادامه داد: بارها گفته‌ام که این بازیکنان لیاقت تیم ملی را دارند و اکثر بازیکنان ملوان خوب کار می کنند و ما استحقاق داریم که در تیم ملی نماینده داشته باشیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با قدردانی از هواداران بابت حمایت در این بازی افزود: تمام تلاش ما خوشحالی هواداران است و از این بابت خوشحالیم که امروز انزلی خوشحال است.

به تیم دیگری فکر نمی‌کنم

وی در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی از تیم فولاد خوزستان دارید؟ گفت: تمام تمرکز من روی تیم ملوان است و این تیم دوست داشتنی، هوادارانی عاشقی دارد که من نمی توانم به تیم دیگری فکر کنم.

تارتار تاکید کرد: تا روزی که من را در ملوان بخواهند با تمام وجود برای این تیم کار می کنم.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی عصر امروز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه چهار بر یک بر مس رفسنجان غلبه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha