مشکلات پیش روی ساخت بیمارستان سی سخت رفع می شود

یاسوج- ایرنا- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلی با پیمانکار برای اجرای پروژه بیمارستان سی سخت ایجاد شده که در شورای فنی و کمیته مربوطه بررسی و رفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، علی محمد روستا روز سه شنبه از پروژه های زیربنایی و زیرساختی سی سخت از جمله میزان پیشرفت تونل های رفت و برگشت یاسوج به سی سخت، آخرین وضعیت پل شهید نجفی و بیمارستان در دست احداث این شهر بازدید کرد.

وی با اشاره به بازدید از بیمارستان سی سخت، ادامه داد: به زودی اعتباری به این پروژه اختصاص خواهد یافت.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیداست مشکل پیش روی این پروژه رفع و بتوانیم به مردم این شهرستان هدیه خوبی بدهیم.

عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰با تعیین مکان جدید و تجهیز کارگاه آغاز شد.این بیمارستان در زمینی به مساحت چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع و در چهار طبقه در شهر سی سخت ساخته می شود.

برای ساخت این بیمارستان ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مشکلات پروژه های بزرگ در دست اجرای شهرستان دنا رفع می شوند.

وی افزود: برای شروع عملیات اجرای پل شهید نجفی معارضاتی وجود دارد که اقدامات لازم برای رفع معارضات و شروع عملیات اجرایی در آینده نزدیک انجام خواهد گرفت.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه، معارضات منابع طبیعی دارد علاوه بر این کانال آب نیروگاه آب منطقه ای و دو خط انتقال برق در مسیر پروژه است که باید بدون کمترین خسارت به منابع طبیعی پروژه اجرا و کانال آب و خط انتقال برق نیز جابه جا شود.

روستا با اشاره به روند احداث تونل های مسیر رفت و برگشت یاسوج به سی سخت، گفت: هم اینک تونل های رفت و برگشت یاسوج به سی سخت دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی تصریح کرد: اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شده که می تواند روند احداث پروژه را تسریع کند.

شهرستان دنا با جمعتی افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در شمال استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha