ارسال اثر به جشنواره "توانمندی های دانشجویان پیام نور کشور" به میزبانی اصفهان آغاز شد

اصفهان-ایرنا- سومین جشنواره "توانمندی های دانشجویان پیام نور کشور" متشکل از محورهای سه گانه "حرکت"، "رویش" و "نشریات" بهمن امسال به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه پیام نور اصفهان روز سه شنبه به نقل از رضا مختاری افزود: دانشجویان می‌توانند تا ۳۰ دی ماه امسال با مراجعه به درگاه های الکترونیکی اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه محور رویش، بین کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: در محور حرکت نیز اختراعات، نوآوری ها و ابتکارات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور ارائه و برترین ها معرفی و حمایت می‌شوند.

رییس دانشگاه پیام نور اصفهان افزود: محور نشریات دانشجویی نیز در بخش‌های تیتر، مصاحبه، خبر، گزارش، عکس، گرافیک و صفحه آرایی داخلی، سرمقاله و یادداشت، مقاله، طراحی روی جلد و انتخاب نشریات برگزیده برگزار می‌شود.

مختاری هدف از برگزاری این جشنواره سه گانه را افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی داوطلبانه و خلاقانه، شناسایی انجمن ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و تقدیر از آن ها، انعکاس و انتقال تجربه های علمی موفق، تشویق دانشجویان به فعالیت‌ های متناسب با اولویت ها و نیازهای کشور، زمینه سازی به منظور هم افزایی انجمن ها و تقویت اتحادیه های انجمن‌های علمی دانشجویی، نهادینه سازی هویت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه ها، شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب دانشجویی در حوزه کانون ها، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و معرفی استعدادها به نظام رسانه ای کشور برشمرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: اختتامیه این جشنواره به صورت حضوری در هفته آخر بهمن ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا؛ ارسال اثر به درگاه های اینترنتی جشنواره رویش ، جشنواره حرکت و جشنواره نشریات امکان پذیر است.

دانشجویان می توانند برای کسب آگاهی و تبادل اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره می‌توانند با شماره ۳۳۳۸۱۶۴۶-۰۳۱ تماس برقرار نمایند.

ارسال اثر به جشنواره "توانمندی های دانشجویان پیام نور کشور" به میزبانی اصفهان آغاز شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha