۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85326299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک ۲۰ میلیارد ریالی مردم چهارباغ به خانواده زندانیان

کرج - ایرنا - مردم شهرستان چهارباغ استان البرز با برگزاری جشن گلریزان ۲۰ میلیارد ریال به خانواده های زندانیان کمک کردند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار چهارباغ روز سه شنبه در جشن گلریزان مردم چهار باغ برای کمک به خانواده زندانیان گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه، اکرام ایتام و حمایت از اقشار ضعیف جامعه نباید به فراموشی سپرده شود.

"داوود جعفری" تاکید کرد در طول یکسال گذشته رویدادهای خوبی در شهرستان چهارغ رخ داده که در این مسیر تمام مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفته و برای انجام این امور تصمیم لازم اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی برای مسوولان است و باید از این فرصت برای حل مشکلات و بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها بهره‌ مند شد.

فرماندار چهار باغ گفت: در توجه به روستاها و پیشرفت مناطق روستایی در شهرستان شاهد روند توسعه محور هستیم که از جمله آنها می توان به آسفالت معابر، اصلاح شبکه روشنایی اکثر مناطق و ساخت اماکن ورزشی و فرهنگی روستایی در شهرستان اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در حوزه شهری اقدامات شاخص بسیاری با همکاری مجموعه مدیریت شهری و ارگان ها و دستگاههای مختلف در جهت افزایش کیفیت حقوق شهری و شهروندی و رضایت مندی شهروندان بصورت ملموس انجام گرفته است.

شهرستان چهارباغ به عنوان یکی از شهرستان‌های استان البرز در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۹۹ به تصویب دولت رسید و جمعیت آن بیش از ۱۰۰هزار نفر است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha