۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبر: 85326306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرسی‌های آزاداندیشی زمینه ساز پویایی دانشگاه‌هاست

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه خروجی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها باید ارائه راهکار برای حل مشکلات جامعه باشد، گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی موجب پویایی دانشگاه‌ها می‌شود.

به گزارش ایرنا، نخستین رویداد سراسری رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی به میزبانی دانشگاه پیام نور ایلام روز سه‌شنبه با حضور "محمدسبحان حسنی" معاون سیاسی امنیتی استاندار و " فرشید زرگوش" مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری این استان آغاز شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در آیین افتتاحیه این رویداد دانشجویی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعنوان ولی امر مسلمین بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تاکید دارند و همواره از برگزاری چنین برنامه‌های حمایت کرده‌اند.

" محمد سبحان حسنی" با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی موجب پویایی دانشگاه‌ها می شود، افزود: در کرسی‌های آزاد اندیشی نباید حاشیه ها بر متن و اصل موضوع که حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی جامعه است، غلبه کند.

کرسی‌های آزاداندیشی زمینه ساز پویایی دانشگاه‌ها است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با قدردانی از بانیان برگزاری این رویداد در دانشگاه پیام نور، خاطرنشان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی زمینه ایجاد یک فضا برای یک گفت و شنود بین دانشجویان و اساتید و صاحبنظران است که از طریق آن، نیازهای جامعه احصا می‌شود.

وی با تاکید بر استمرار کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان، گفت: از دلِ این کرسی‌های آزاداندیشی راهکارهای جدید برای حل مشکلات جامعه ارائه می‌شود.

حسنی با بیان اینکه در کرسی.های آزاد اندیشی، ایده‌ها و راهکارهای دانشجویان شنیده می‌شود، گفت: تضارب آرا و افکار موجب زنده شدن دانشگاه و بالندگی هر جامعه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: بهترین دینی که می تواند انسان را به کمال برساند دین اسلام و فرهنگ اسلامی است که باید نخبگان و دانشگاهیان در کرسی‌های آزاداندیشی به آن بپردازند و آن را در جامعه تبیین کنند.

این رویداد با حضور دانشجویان دانشگاه های استان با محوریت مسائل اجتماعی در حال برگزار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha