۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85326476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در بوشهر تشییع شد

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85326476
پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در بوشهر تشییع شد

بوشهر _ ایرنا _ پیکر مطهر شهید مدافع امنیت استوار یکم " علی دشت‌بوری"که بر اثر حمله تروریستی به قرارگاه انتظامی راسک استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، در بوشهر تشییع شد.

به گزارش ایرنا، آیین تشییع این شهید مدافع امنیت با حضور گسترده مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی در شهر بوشهر تشییع و سپس پیکر مطهرش برای خاکسپاری به زادگاهش شهر "آباد" شهرستان تنگستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت ۱۱ نفر از مجموعه انتظامی کشور برای تامین امنیت مردم، اظهار کرد: نیروی انتظامی این استان افتخار دارد که ۱۵۹ شهید برای حفظ امنیت مردم استان و کشور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

سردار "حیدر سوسنی" افزود: درسی که این شهید برای فداکاری و پاسداری از حریم انقلاب و تامین امنیت مردم می دهد، ما را دلگرم و مصصم به فعالیت بیشتر برای استمرار راه آنها که خدمت رسانی به مردم است، می کند.

وی اضافه کرد: همکاران این شهید در نیروی انتظامی استان، بار دیگر با مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران عهد می بندند تا پای جان پاسدار و حافظ امنیت کشور بوده و بر عهد و پیمانی که بسته‌اند وفادار خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا گفت: عملیات‌های کور تروریست‌ها موجب تضعیف نظام ما نخواهد شد بلکه موجب اقتدار نظام است.

"آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری" اظهار کرد: حضور مردم استان در مراسم وداع با این شهید امنیت، نشان از خط مقابله با بیگانگان است.

وی با اشاره به نقشه دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور افزود: قطعاً این نوع عملیات‌های کور موجب تضعیف نظام ما نخواهد شد بلکه موجب اقتدار نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: فراجا یک نیروی مقتدر در عرصه امنیت و ارتقای سطح آن است و بی تردید به زودی شاهد نابودی گروهک‌های تروریستی خواهیم بود.

 صفایی بوشهری خطاب به گروهک‌های تروریستی گفت: این نوع عملیات در تاریخ انقلاب تجربه شده و به جایی نخواهند رسید و جز اقتدار و توانمندی نظام را شاهد نخواهند بود.

استاندار بوشهر نیز در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: فراجا تامین‌کننده امنیت کشور است و امنیتی که اکنون در کشور ما حاکم شده محصول مجاهدت های غیور این نیروی مردمی است.

"احمد محمدی‌زاده" افزود: آمریکا و کشورهای غربی دارای مزدورانی در منطقه برای ناامن کردن کشور ما هستند که اقدامات تروریستی آنها توسط آمریکایی ها و رژیم اشغالگر قدس، انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش می کند امنیت پایداری که در کشور با حضور نیروی انتظامی و سایر سازمان های امنیتی شکل گرفته را خدشه دار کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: آنها هرگز به مقاصد شوم‌شان دست پیدا نمی کنند چون با مردمی غیور و سلحشور در ایران مواجه هستند.

محمدی‌زاده ادامه داد: پیام شهید دشت‌بوری از شهدای حادثه سیستان و بلو چستان این بود که اجازه نداد ذره ای از خاک کشورمان مورد تهاجم نیروهای تروریستی قرار گیرد.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی به زودی جواب جریان های مزدور و تفکیری را خواهند داد و آنها را بابت این اقدام تروریستی تنبیه می‌کنند.

استاندار بوشهر گفت: مردم ما قدردان تلاش های شهید دشت پوری و سایر شهدای مدافع امنیت هستند و با حضور گسترده خود در آیین تشییع این شهید این موضوع را اثبات کردند.

در حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان در نیمه شب ۲۳ آذر، ۱۱ نفر از پرسنل خدوم نیروی انتظامی به فیض شهادت نائل شدند که شهید"علی دشت بوری" اهل شهر "آباد "شهرستان تنگستان استان بوشهر در زمره این شهدا قرار گرفت.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، پیکر مطهر این شهید بعد از ظهر امروز در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha