تمام جایگاه‌های عرضه سوخت استان کرمانشاه وارد مدار شد

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در استان کرمانشاه وارد مدار شده و عملیات سوخت‌رسانی در حال انجام است.

پیمان بهرامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع ۱۲۶ جایگاهی که در استان دچار اختلال شده بود، ۴۷ جایگاه هم اکنون به سامانه هوشمند سوخت متصل است و عملیات سوخت رسانی در ۷۹ جایگاه دیگر به صورت آفلاین در حال انجام است.

وی افزود: گروه های کارشناسی در حال تلاش هستند تا عملیات سوخت رسانی در همه جایگاه های استان به سامانه هوشمند متصل شود و امیدواریم تا پایان امروز ۷۰ درصد جایگاه های عرضه سوخت استان به سامانه هوشمند متصل شوند.

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: هیچ کدام از جایگاه های عرضه سوخت تعطیل نیست اما در زمانی که گروه های کارشناسی برای فعال کردن و اتصال به سامانه هوشمند در جایگاهی حاضر می شوند ممکن است عملیات سوخت رسانی با تاخیر انجام شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در مجموع ۱۶۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی دارد که ۱۲۵ جایگاه در استان فقط سوخت مایع توزیع می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha