نگاه شهید سلیمانی به بانوان همان نگاه امام خمینی(ره) است + فیلم

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: نگاه شهید سردار قاسم سلیمانی به بانوان همان نگاه امام خمینی(ره)‌ و مبتنی بر نگاه دینی، متواضعانه و قدرشناسانه نسبت به همسر است.

انسیه خزعلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همزمان با سالگرد شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی؛ درباره نگاه ایشان به زن و خانواده اظهارداشت: بخشی از نگاه سردار سلیمانی را از نگاهشان به خانواده خود و بخشی دیگر را در صحبت هایشان نسبت به زنان و دختران باید دید و ارزیابی کرد و بخشی را نیز در عملکردی که داشتند و نامه ای که ایشان به همسرشان می نویسند باید دید چقدر با محبت، قدرشناسنه و متواضعانه است؛ این همان نگاه دینی به همسر است.

وی افزود: نگاهی که سردار سلیمانی به دختران جامعه دارند و همه را از خود می دانند و اگر خطایی مرتکب شده باشند، خطاهای آنان را بزرگ نمی کنند و تلاش می کنند که جذب حداکثری را برای جامعه رقم بزنند و این دیدگاه را نیز در جامعه ایجاد کنند .


خزعلی ادامه داد: نگاهی که به توانمندی زنان دارند؛ میبینید که دخترشان را با خود همراه می کنند در جاهای سخت و جبهه های مقاومت و در مراکزی که دیگران به راحتی قبول نمی کنند که خانم ها در آنجا حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه شهید سلیمانی خیلی خیلی نزدیک به نگاه امام (ره) بلکه عینا همان است، وصیت امام را بخوانید تعبیری که از زنان به کار می برند که زنان ما در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی چگونه می درخشند، این نشان دهنده آن نگاه است که توانمندی زنان را ارج می نهند و دنبال این نیستند که زمینه فعالیت زنان را محدود کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha