۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85326672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در بمباران اردوگاه جبالیا + فیلم

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت ۱۶ غیرنظامی و زخمی شدن ۷۵ نفر دیگر در بمباران اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، «منیر البرش» مدیرکل بهداشت غزه گفت: بمباران اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی برجای گذاشت.

جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطقی مختلفی از غرب شهر غزه و ساختمان مرکز امدادی «سلام» دراردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه بمباران کردند.

توپخانه و جنگنده های رژیم اشغالگر نیز به طور هم زمان درحال هدف قراردادن محله «الامل» خان یونس هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی، بیمارستان «العوده» را به پادگان نظامی تبدیل کرده است و ۲۴۰ شخص را بدون آب و غذا در آن زندانی کرده است.

«اشرف القدره» افزود: اشغالگران، ۶ کادر این بیمارستان از جمله «احمد مهنا» مدیر بیمارستان و یک بیمار و یک همراه را بازداشت کرده اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی تاکنون نزدیک به ۱۹ هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۵۰ هزار نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha