هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال از مصوبات سفر اول رییس جمهور در کلاله محقق شد

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار کلاله گفت: دولت سیزدهم در سفر اول به گلستان، سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان مصوب کرد که تاکنون هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال آن برای ۳۱ پروژه تخصیص یافته و بقیه آن نیز طبق زمان‌بندی هزینه خواهد شد.

فرهاد شیبک روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دولت سیزدهم هزار و ۶۸۰ طرح و پروژه برای این شهرستان با اعتبار ۱۳ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال مصوب کرد که مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با اشاره به آمادگی کلاله برای میزبانی از هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی به گلستان، گفت: سفرهای استانی نقش مهمی در رشد و توسعه مناطق مختلف کشور از جمله گلستان دارد.

شیبک افزود: محرومیت‌زدایی از روستاها، بهره برداری از پروژه‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی، بهره برداری از ۲ سالن ورزشی، چمن مصنوعی، آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی در کنگور و عملیات اجرای لاین ورودی شهر کلاله از جمله اقدامات صورت گرفته دولت سیزدهم در کلاله است.

وی گفت: با حضور رییس جمهوری در گرگان، وزیر منتخب به عنوان نماینده دولت در شهرستان کلاله حاضر شده و در کنار دیدارهای مردمی، به بررسی مسائل و مشکلات خواهد پرداخت.

به گزارش ایرنا، گلستان ۳۰ آذر میزبان آیت‌الله دکتر «سیدابراهیم رییسی» خواهد بود و رییس جمهور در دومین سفر خود به این استان روز پنجشنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در مصلی جمعه با مردم دیدار خواهد کرد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

در این دور از سفر، وزرای دولت در شهرستان‌های مختلف استان حاضر خواهند شد و ضمن بهره‌برداری از پروژه‌های در نظر گرفته شده، با مردم نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت و هزار و ۷۵۲ کیلومتر مربع وسعت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha