۹ کیلوگرم مواد مخدر در بابل کشف و ضبط شد

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی بابل با بیان این که، ۹ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد، گفت: در این پرونده همچنین ۲ قاچاقچی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ علی داداش تبار روز سه شنبه بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بابل موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی متهمان شدند که به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران طی یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند، تصریح کرد: در بازرسی از این ۲ سوداگر مرگ ۹ کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه خودرو پژو نیز توقیف شد.

سرهنگ داداش تبار با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.

۹ کیلوگرم مواد مخدر در بابل کشف و ضبط شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha