۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85326788
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۸۰ راس دام سبک سرقتی در سلطانیه کشف شد

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85326788
۸۰ راس دام سبک سرقتی در سلطانیه کشف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:‌ در پی اجرای طرح زاجرات ۸۰ راس دام سبک سرقت شده در شهرستان سلطانیه کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حسین اصانلو روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود:‌ طرح جامع زاجرات و عاصفات با هدف شناسایی و انهدام باندهای فعال سارقین حرفه‌ای و خریداران اموال مسروقه با از بین بردن بسترهای ارتکاب جرم سرقت و با به کارگیری تمام ظرفیت اطلاعاتی، عملیاتی درون و برون سازمانی و به منظور اصلاح فرآیندها و هم افزایی توان ها در راستای مبارزه موثر و یکپارچه با جرم سرقت، در سطح شهرستان سلطانیه تدوین و اجرایی شد.

وی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از سرقت، دستگیری سارقان و مالخران، مبارزه هدفمند با سرقت هایی که بیشترین فراوانی جرایم را به خود اختصاص داده اند و مطالبات شهروندان، ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان سلطانیه طرح زاجرات را در نقاط آسیب زا و جرم خیز طی چهار روز گذشته اجرا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه بیان داشت: در اجرای این طرح ۱۶دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، کشف ۸۰ راس احشام سرقتی، کشف ۹۰۰ بطری نوشابه انرژی زا، دستگیری پنج نفر سارق، کشف سه کیلو ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، کشف ۶۷ کیسه آرد قاچاق کشف و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل شده است.

سرهنگ اصانلو با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه سرقت مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


کشف البسه قاچاق در خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ در پی توقیف یک دستگاه خودروی سواری، ۲۳۸ ثوپ البسه و ۱۰۲ جفت کفش قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ غنیمتی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ اشراق این شهرستان حین رصد محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در محور خدابنده – ابهر مشکوک شدند.

وی افزود: با اشراف پیرامونی و مراقبت های پلیسی خودرو مورد نظر متوقف که در بازرسی از آنها تعداد ۲۳۸ ثوپ البسه و ۱۰۲ جفت کفش قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و یک نفر راننده خودرو به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha