۲۰۷ طرح گردشگری مازندران در دست اجرا است

ساری- ایرنا - مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: ۲۰۷ طرح گردشگری نیمه‌تمام به ارزش ۳۶۹ هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال و پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۱۵ هزار و ۳۹۵ نفر در استان در دست اجرا است.

به ‌گزارش ایرنا از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی روز سه‌شنبه اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۵ موافقت اصولی تاسیسات گردشگری با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۶ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال و با اشتغال پنج هزار و ۸۸۹ نفر صادر شد.

وی افزود: فقط در ۲ ماه اخیر حدود ۴۰ موافقت اصولی با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال و ایجاد ۲ هزار و هفت فرصت شغلی صادر شده است.

این مسوول همچنین از صدور ۱۴ مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال خبر داد و افزود: در قالب این مجوزها قرار است یک مجتمع گردشگری عمومی در زمینی به مساحت ۱۶۷هزار و ۱۶۲ متر مربع در منطقه دالخانی رامسر با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغال ۷۵۰ نفر ایجاد شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به ۶۷ طرح مصوب شده در حوزه سرمایه‌گذاری استان، گفت: این تعداد طرح با یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال ۸۰ نفر به بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، ملی، رفاه کارگران و صندوق کار آفرین امید معرفی شدند.

۲۰۷ طرح گردشگری مازندران در دست اجرا است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha