۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85326863
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه "تصویرسازی" در بوشهر گشایش یافت

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85326863
نمایشگاه "تصویرسازی" در بوشهر گشایش یافت

بوشهر-ایرنا- نمایشگاه "تصویرسازی" با موضوع شب یلدا با حضور شماری از دوستداران فرهنگ و هنر در نگارخانه حوزه هنری در بوشهر گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، رئیس حوزه هنری استان بوشهر روز سه شنبه در این آیین گفت: استان بوشهر دارای استعدادهای هنری بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف است که این نمایشگاه بخشی از این استعدادها و ظرفیت‌ها را به نمایش گذاشته است.

عبدالله شاهینی افزود: در این نمایشگاه آداب و رسوم قومیت‌های مختلف ایرانی در برگزاری جشن شب یلدا مورد توجه دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه تصویرسازی هنرجویان هنرستان رازی از امروز تا بیست و نهم آذرماه در نوبت صبح از ۹ تا ۱۳ و در نوبت عصر از ۱۷ و تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

شاهینی اضافه کرد: ۴۵ اثر در این نمایشگاه در معرض دید قرار دارد که هنرجویان پس از شنیدن شعر، قصه و فرهنگ‌های ایرانی موفق به خلق این اثرها شدند.

شیرین کشاورزی، مبینا اشکاوند، حدیث کرمی، فاطمه سادات فاطمی، راحله باشی، ستایش پولادی، هانیه محسن زاده، پریماه حمیدی، مریم غریبی، زهرا مظفری، فرشته رحمانی، هستی صفری، ترنم رشیدی، نسترن پوربهی، ملیکا جهانگیری، ریحانه مغمس نژاد، بهاره پیشخورد، زهرا جمالی، فاطمه احمدی، زهرا حسینی، مائده عبدلی، محدثه خوش نیت، آیدا نیکوه جاه، الهه دشتگوری، پریسا باقری، فائزه فرخی، فاطمه زربان، نازنین هاشمی، شیوا غریب زاده، نرجس موسوی، فاطمه زندوی، زهرا شهر آزاد، رقیه عرب زاده و یاسمن انتظاری هنرمندانی هستند که آثارشان را در نمایشگاه تصویرسازی یلدا به نمایش گذاشته ‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha