هشدار به کاروان‌های عروسی هفت‌باغ کرمان

کرمان - ایرنا - رییس پلیس راه شمال کرمان به کاروان های عروسی به ویژه در محدوده هفت باغ که تنها برای لحظاتی شادی مفرط دست به حرکات خطرناک می زنند و با این کار باعث نارضایتی رانندگان و زمینه ساز وقوع حوادث رانندگی یا نزاع های خیابانی می شوند، هشدار داد. 

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی رضایی در خصوص حرکات این کاروان ها گفت: دعوا، درگیری و تصادف از جمله مواردی است که در کاروان های عروسی به سبب گردهمایی خودروها و انجام حرکات نمایشی و راهبندان در محورهای درون و برون شهری اتفاق می افتد و متاسفانه بیشتر افراد به ویژه قشر جوان به این موارد توجه ندارند و در مواردی شادی را به عزا تبدیل می کنند.

وی اظهار داشت: در همین زمینه کاروان های عروسی زیادی در محور هفت باغ علوی و جاده قدیم ماهان در ساعات پایانی شب شکل می گیرند که با حرکات خطرساز و ایجاد راهبندان مانع تردد سایر خودروها و باعث نارضایتی شهروندان می‌شوند و به طور قطع این اقدامات با توجه به سرعت دیگر خودروها و تردد خودروهای سنگین می تواند حوادث غیر قابل جبرانی را رقم بزند.

رییس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رصد اینگونه تخلفات با دوربین های محسوس، نامحسوس و نیز اعمال قانون خودروهای متخلف بیان کرد: تا کنون نیز این قبیل حرکات نامتعارف باعث حوادث رانندگی، تصادف و حتی واژگونی های خسارت باری شده اند.

وی تاکید کرد: پلیس ضمن برخورد با اینگونه تخلفات حادثه ساز، از همگان می خواهد از تشکیل کاروان های خودرویی مسبب ناامنی ترافیکی و نارضایتی دیگران خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha