مورایس: نتایج سایر تیم‌ها برای ما مهم نیست؛ کار خودمان را می‌کنیم

تهران - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال و سایر تیم‌ها برای ما مهم نیست چون ما روی عملکرد خودمان تمرکز کرده و اهداف خودمان را دنبال می‌کنیم.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، ژوزه مورایس پس از پیروزی ۵ بر صفر تیمش برابر هوادار اظهار کرد: در ابتدای بازی تمرکز کافی و لازم را نداشتیم اما بازیکنان ما به بازی برگشتند و یک برد شیرین را رقم زدند.

وی ادامه داد: سپاهان نشان داد با چه شرایطی تمرین و مسابقه می‌دهد. اگر امروز با این تعداد گل برنده می‌شویم به دلیل همین نوع تفکر و بازی است. هوادار تیم خوبی است و امیدوارم روند خوبی داشته باشد. اینکه بازی این تیم بدون تماشاگر باشد عجیب است زیرا با حضور آنها بدون شک تیم شرایط بهتری خواهد داشت و نتیجه بهتری می‌گیرد.

سرمربی سپاهان در واکنش به نتیجه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس و افزایش شانس قهرمانی طلایی‌پوشان در لیگ برتر یادآور شد: نتیجه آن بازی سودی برای ما ندارد چراکه به بازی‌های دیگر لیگ اهمیتی نمی‌دهیم و به دنبال نتیجه خودمان و عملکرد تیمی هستیم. باید کار و تلاش کنیم و خودمان را ارتقا بدهیم.

مورایس اضافه کرد: فرقی ندارد کی و کجا بازی می‌کنیم بلکه مهم این است که چه کیفیتی را از خودمان به نمایش می‌گذاریم. من به بازیکنان تیمم اعتماد دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha