۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85327078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تنش در کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی/ هالوی به بن‌گویر: مرا تهدید نکن

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از شکل‌گیری درگیری لفظی شدید میان رئیس ستاد ارتش و وزیر تندرو امنیت داخلی کابینه این رژیم در جریان نشست کابینه امنیتی رژیم اشغالگر پرده برداشت.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، خبرگزاری سما به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: تنش لفظی شدیدی در جریان نشست دوشنبه کابینه امنیتی اسرائیل میان هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر و ایتامار بن گویر وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم شکل گرفت.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بن گویر در جریان این نشست خواستار تغییر تصمیم ارتش درباره نظامیانی شد که به تازگی در جریان یورش به شهر جنین اقدام به هتک حرمت یک مسجد در آن و پخش وردهای تلمودی از طریق بلندگوهای این مسجد کردند.

در این باره خطاب به هالوی گفت: کابینه سیاسی در این باره تصمیم گیرنده است نه ارتش.

این اظهارات بن گویر خشم هالوی را به همراه داشت و وی خطاب به وزیر تندرو کابینه گفت: تو اشتباه می‌کنی این من هستم که تصمیم می‌گیرم چه چیزی در ارتش اخلاقی و چه چیزی غیر اخلاقی است من را تهدید نکن.

در جریان یورش هفته گذشته رژیم صهیونیستی به شهر جنین و اردوگاه آن در کرانه باختری نظامیان رژیم صهیونیستی به یکی از مساجد جنین تعرض کرده و از طریق بلندگوی آن نیایش‌های تلمودی را پخش کردند.

پس از این اقدام و محکومیت‌های گسترده توسط گروه‌های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عاملان این اقدام را فراخوانده و در حال بررسی موضوع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha