۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبر: 85327095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۸ مدرسه فارس به هنرستان تبدیل می‌شود

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبر: 85327095
۱۱۸ مدرسه فارس به هنرستان تبدیل می‌شود

شیراز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش فارس از شکل‌گیری ستاد توسعه متوازن در این اداره کل خبر داد و گفت: مقرر شد هر منطقه آموزشی ۲ واحد از آموزشگاه های دارای شرایط خود را به هنرستان فنی و حرفه‌ای تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد خلیل عسکری عصر سه‌شنبه در نشست روسای ادارات آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: رویکرد تقوت آموزش‌های مهارتی در آموزش و پرورش فارس، با استفاده از ظرفیت های موجود دنبال می‌شود.

وی با اشاره به نیازمندی فارس در توسعه هنرستان‌ها، افزود: با هدف توسعه هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کاردانش از هر ناحیه ۲ مدرسه دارای شرایط برای اختصاص به امر معین می‌شود.

۱۱۸ مدرسه فارس به هنرستان تبدیل می‌شود

ارتقای آموزش و پرورش فارس در «اتاق وضعیت»

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اذعان کرد: سال تحصیلی جاری با مشکلاتی در زمینه تامین نیروی انسانی آغاز شد اما با همت همه بخش ها این مشکل رفع شد.

وی ادامه داد: همه فرصت های که می تواند فارس را در قله نگهدارد و آن را ارتقای بخشد در «اتاق وضعیت» آموزش و پرورش استان پیگیری می‌شود و ادارات شهرستان ها نیز برای می‌توانند در مسیر ارتقای کیفیت و پیشرفت فارس، آتش به اختیار عمل کنند.

عسکری گفت: برپایی امتحانات یکی از مسائل مهم آموزش و پرورش فارس در سال تحصیلی جاری است که برای برپایی هرچه بهتر آن «اتاق وضعیت» با موضوع امتحانات تشکیل می شود و نحوه برگزاری امتحانات هر شهرستان بررسی، پیگیری و راهکارهایی به آن شهرستان ارائه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha