پردیس ظرفیت تبدیل به قطب تولید محتوای دیجیتال در تهران را دارد

پردیس- ایرنا- مسئول فضای مجازی سپاه حضرت سید الشهدا (ع) گفت: مجموعه تولید محتوای استان تهران رو به پیشرفت است و با توجه به آمادگی مسئولان و سایر شرایط مساعد شهرستان پردیس ظرفیت تبدیل به قطب تولید محتوای دیجیتال در استان را دارد.

به گزارش ایرنا، احمد بوربور سه شنبه درحاشیه نشست خبری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال طی پنج سال گذشته با میزبانی سازمان بسیج و فضای مجازی با حضور تمام اقشار جامعه برگزار شده و امسال شهرستان پردیس میزبان این رویداد است.

وی ادامه داد: امسال اولین دوره رویداد شهرستانی به میزبانی پردیس در شهرستانهای استان تهران با حضور ۴۳ تیم و تعداد ۱۱۰ نفر برگزار می شود.

پردیس ظرفیت تبدیل به قطب تولید محتوای دیجیتال در تهران را دارد

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت سید الشهدا «ع» گفت: نسبت به دوره های قبلی پیشرفت داشتیم و تیم ها با تجربه هستند و برای رقابت برنامه دارند و در گروههای سه و چهار نفره به رقابت می پردازند.

وی تاکید کرد: تولیدات موبایلی جزو رویداد نیست و با هدف کشف استعداد ها برگزار می شود و در این گروه ۳۰ نفر شرکت کننده داریم.

وی افزود: هدف از برگزاری رویداد استعداد یابی و حمایت مالی از استعداد های کشف شده در طی رویداد تولید محتوای دیجیتال در سطح استان تهران است.

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت سید الشهدا (ع) ادامه داد: بستن قرارداد باشرکتها برای افراد مستعد، تامین منابع مالی ، تامین تجهیزات مورد نیاز افراد برتر و هماهنگی برای استخدام در سپاه بخشی از تسهیلات در نظر گرفته برای افراد برتر و استعداد های کشف شده در این رویداد است.

بور بور گفت: مراسم اختتامیه رویداد روز ۷ دی ماه در تالار بزرگ شهر پردیس برگزار و از منتخبین تقدیر و تجلیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس: فعالیت فضای مجازی در جبهه انقلاب انجام می شود

محسن قضاتلو گفت: برای ما بسیار حائز اهمیت است که با توطئه های دشمن در فضای مجازی در جبهه انقلاب مقابله کنیم. دشمن در فضای مجازی توطئه های زیادی را برای ما طراحی کرده که با برگزاری رویدادهای تولید محتوا می توانیم در فضای مجازی با شگردهای دشمن مقابله کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: بهره گیری از مشارکت بیشتر شهروندان در انتخابات در فضای مجازی با بهره گیری از ظرفیت جوانان شهرستان میسر می شود.

قضاتلو افزود: دولت مردمی سیزدهم دستاوردهای زیادی داشته و با تولید محتوا در بحث دستاوردهای انقلاب و ظرفیت های بسیج آنها را با بهره گیری از شبکه یاران انقلاب به شهروندان نشان بدهیم.

وی با بیان اینکه پردیس عقب افتادگی ۱۰ ساله در حوزه مسکن مهر دارد ، بیان کرد: با کشف ظرفیت های مغفول عقب ماندگی ها را به ویژه در حوزه مسکن مهر جبران کنیم.

فرمانده سپاه پردیس: به فضای مجازی باید توجه ویژه شود

ابراهیم گرمابدری گفت: همه ما به اهمیت فضای مجازی واقف هستیم، این فضا یکی از میادینی است که باید به آن توجه ویژه شود برای پشتیبانی و ایجاد ظرفیت در این حوزه تلاش کنیم و آن رابه سطح مطلوب برسانیم.

وی ادامه داد: رویداد تولید محتوای دیجیتال طی پنج سال گذشته به میزبانی بسیج در حوزه سواد رسانه ای ، شبکه و تولید محتوا برگزار می شود و شناسایی استعداد ها هدف اصلی برگزاری این رویداد در سطح ملی است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با بیان اینکه پردیس در مسیری قرار داد که در حوزه علم و فناوری می درخشد، توضیح داد: رئیس جمهور در بازدید نوروز امسال از این شهرستان گفت که خوب است که پردیس به پایتخت علم و فناوری تبدیل شود و با توجه به اینکه جوانان توانمند و استعدادهای درخشانی در این منطقه داریم این امر با تلاش و کوشش میسر خواهد شد.

گرمابدری گفت: یکی از رسالت های بسیج تبدیل تهدید به فرصت است و با توجه به اینکه دشمن تلاش می کند درفضای مجازی به ما ضربه بزند با استفاده از استعداد و ظرفیت جوانان در فضای مجازی با آنها مقابله می کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha