۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85327121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ زندانی جرایم غیرعمد در مهاباد آزاد شدند

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۷
کد خبر: 85327121
۱۶ زندانی جرایم غیرعمد در مهاباد آزاد شدند

مهاباد- ایرنا- رییس دادگستری شهرستان مهاباد گفت: ۱۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک خیران این شهرستان از بند زندان رهایی یافتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بنایی روز سه شنبه در جلسه قدردانی از خیران جشن گلریزان اظهار کرد: برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال نیاز بود که بخشی از آن با جلب رضایت شاکیان، کمک خیران و ستاد دیه تامین شده است.

وی اضافه کرد: زندانیان جرایم غیرعمد افراد عادی هستند که در یک لحظه غفلت و سهل انگاری اکنون بخشی از عمر خود در زندان سپری می‌کنند که با کمک و مساعدت خیران می‌توانند دوباره به زندگی عادی بازگردند.

رییس دادگستری مهاباد ضمن قدرانی از خیران گفت: خیران این شهرستان همواره بیشترین کمک را در سطح استان به آزادی زندانیان پرداخت کردند و پارسال رتبه دوم به خود اختصاص دادند.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه بیان کرد: کمک به هم نوع و مشارکت در امر خداپسندانه باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت در جامعه شده و روح انسان را از دلهره و اضطراب خالی می کند.

حسن عباسی اضافه کرد: خیران نیک اندیش این شهرستان در امور مختلف نقش تاثیرگذار خود را به خوبی ایفا کردند و انتظار داریم همچنان کمک حال زندانیان و افراد آسیب دیده باشند.

وی با بیان اینکه خیرانی زیادی هم به صورت نامحسوس و گمنام نیز در امورات مختلف مشارکت می کنند، گفت: هیچ یک از مسوولان نظام جمهوری اسلامی راضی به زندانی احدی نبوده ولی برای دفاع از حق مردم این امر اجتناب ناپذیر است.

حساب ستاد دیه استان آذربایجان غربی مختص مهاباد نزد بانک رفاه به شماره حساب ۱۶۲۰۶۶۹۳۴ شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۵۶۵۶۹ و شماره شبا IR۷۷۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۲۰۶۶۹۳۴ برای کمک شهروندان برای آزادی این زندانیان فعال است.

۱۶ زندانی جرایم غیرعمد در مهاباد آزاد شدند

در این مراسم از خیران شاخص و همچنین مسن ترین و جوانترین خیر این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha