وزیر آموزش و پرورش: بیش از ۹۰ درصد وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس استانداردسازی شده است
عکس آرشیو است

گنبدکاووس- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس کشور استانداردسازی شده است که تا پایان سال به ۹۵ درصد خواهد رسید.

رضا مراد صحرایی در حاشیه افتتاح استخر دانش آموزی گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افزایش نشاط فرزندان ایران با گسترش فضاهای ورزشی در اولویت وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

وی افزود: افتتاح استخر دانش آموزی گنبدکاووس بعد از ۱۱ سال نشانه نگاه بلند دولت به توسعه‌ فضاهای ورزشی است.

وی  تعداد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای ساخته شده قبل از دولت سیزدهم در گلستان را ۷۰ مورد اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم ۸۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در این استان ساخت.

وزیر آموزش و پرورش استاندارد سازی وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس را از دیگر اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس استاندارد سازی شده و این عدد تا پایان سال به ۹۵ درصد خواهد رسید.

صحرایی رییس جمهور را در جریان سفر استانی به گلستان همراهی می‌کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha