استاندار: توسعه و تکمیل راه های خراسان رضوی در اولویت دولت است

مشهد -ایرنا- استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه روکش آسفالت جاده های استان پس از ۱۲۰۰ کیلومتری که انجام شد، گفت: یکی از اهداف جدی ما در دولت سیزدهم تکمیل شبکه راهی، آزادراه ها، بزرگراه ها و راه‌های اصلی در سطح استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،یعقوبعلی نظری سه‌شنبه در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری استان اظهار کرد: فعالان عرصه حمل و نقل جایگاه خاصی در کشور، نظام و زندگی مردم دارند و زحمات آن‌ها جای تجلیل دارد.

وی افزود: از نظر ترانزیت، صادرات، واردات و تامین نیازمندی‌های داخلی استان، حساسیت کار فعالان عرصه حمل و نقل به وضوح قابل مشاهده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به موقعیت ویژه استان اظهار کرد: این استان از نعمت بزرگ و عظیم حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس برخوردار است که حول محور آن زائران بی‌شماری در طول سال به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند. به همین دلیل جمعیت بسیاری از زائران نیازمند حمل و نقل به واسطه اتوبوس، قطار، هواپیما و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

او با بیان اینکه مباحثی همچون تامین مواد غذایی و فرآورده‌های نفتی توسط فعالان عرصه حمل و نقل صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: موقعیت استان خراسان رضوی، مرزهای آن و جمعیت حدود هفت میلیون نفری، نیاز جدی استان به حمل و نقل و زیرساخت‌های آن را نشان می‌دهد.

نظری تاکید کرد: همچنین پایانه‌های حمل و نقل مرزی و غیر مرزی استان باید بروز شود و این در برنامه ما قرار دارد.

در پایان این نشست فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری استان به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل توسط استاندار خراسان رضوی با اهدای تندیس و هدایایی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha