خانواده شهداء مایه دلگرمی و سربلندی ایران اسلامی هستند

آستارا - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی شهرستان آستارا گفت: خانواده معظم شهدا مایه دلگرمی و سربلندی ایران اسلامی هستند و خدمت به آنها مایه مباهات ما است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ "هادی قاسمی" عصر سه شنبه با خانواده شهیدان "علی قربانی" و "خدمت دهساز" در مرزهای غربی استان گیلان دیدار و دلجویی کرد و افزود: خانواده معظم شهدا، سرمایه انقلاب هستند که با صبوری، مقاومت و از خودگذشتگی به همه درس ایثار را نشان دادند.

وی پاسداری از ارزش های نظام و حفظ خون شهدا را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: اگر جانفشانی شهدا و خانواده آنها نبود، امروز این امنیت و سربلندی نظام اسلامی را نداشتیم.

سرهنگ قاسمی بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف مسئولان برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم است.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه آنچه که امروز از ویژگی ها و برکات انقلاب اسلامی به حساب می آید اجر و ثوابش برای شما خانواده شهدا است، خاطرنشان کرد: اگر می گوییم قدردان شهدا باشیم باید باورها و وظایفی که در نظام اسلامی به دوش ما است و بایستی آن را به درستی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: سر زدن به خانواده شهدا را در دستور کار داریم و طبق زمان بندی صورت گرفته از همه خانواده های شهدای شهرستان بخصوص شهدای مرزبانی دلجویی و ملاقات انجام خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha