آسایش و رضایت مسافران مهمترین ماموریت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزایش آسایش و رضایت مسافران هنگام استفاده از اتوبوس در خطوط درون شهری را مهمترین ماموریت این شرکت در دوره ششم مدیریت شهری اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهدی علیزاده روز جمعه اظهار کرد: همه سعی و تلاش مجموعه اتوبوسرانی افزایش کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مردم پایتخت با وجود کمبودهای ناوگان است.

وی افزود: بارها از طریق مختلف از جمله رسانه‌ها اعلام کردیم دریافت هرگونه وجه نقد توسط رانندگان شرکت واحد در صورت خرابی دستگاه‌های کارتخوان ما ممنوع است با این وجود ما به این نیز اکتفا نکرده و بازرسی‌های ویژه ای از خطوط داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله با راننده برخورد و پرونده شخص به کمیته انضباطی ارسال می‌شود.

علیزاده گفت: بحث تخلفاتی مثل دریافت وجه نقد توسط راننده، جدید نیست ولی در دوره فعلی مدیریت شهری و شرکت واحد نظارت بالا سبب شده شده تا این موضوع به حداقل برسد.

به گفته وی، علاوه بر اینها هم سامانه ۱۳۷ پلاس و هم سامانه همیار اتوبوس امکان گزارش تخلف رانندگان را فراهم کرده و ما در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم.

مدیر عامل شرکت واحد در ادامه یادآور شد: در خصوص معطلی شهروندان در مسیر ونک به تجریش هم باید گفت در ساعات پیک مسافر سرفاصله اعزام اتوبوس‌های خط ۱۵۲ (پایانه معین - پارک وی) ۲ دقیقه و پس از آن به سه و چهار دقیقه می‌رسد.

علیزاده تاکید کرد: البته بدلیل ورود سواری در لاین ویژه و مسدود کردن مسیر گاهی اوقات بویژه عصرها زمان سفر در محدوده ایستگاه میرداماد تا پارک وی افزایش دارد.

وی ادامه داد: طبیعی است با صدور مجوز سواری به خط ویژه یا چراغ قرمزهای چند دقیقه‌ای امکان افزایش زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه به چند دقیقه بیشتر وجود دارد ولی اینکه بگوییم ۴۵ دقیقه اتوبوسی وارد ایستگاه ابن مسیر نشده، قابل پذیرش نیست.

علیزاده افزود: از سویی به جهت عدم وجود لاین ویژه حدفاصل پارک وی تا میدان تجریش همه روزه در ساعات پیک شاهد ترافیک سنگین در محدوده یاد شده می باشیم که زمان سفری معادل ۶۰ دقیقه دارد و این از اختیارات شرکت واحد خارج است.

وی در خصوص توقف ۱۵۱ دستگاه اتوبوس در پارکینگ‌ها گفت: این اتوبوس‌ها آماده واگذاری به بخش خصوصی است ولی تا قبل از واگذاری با توجه به کیفیت پایین آنها صرفا فقط بصورت پشتیبان در خطوط بکارگیری می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha