واحد یک نیروگاه سیکل ترکیبی بمپور به مدار تولید بازگشت

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: واحد شماره یک نیروگاه سیکل ترکیبی بمپور پس از انجام تعمیرات بازدید چهار هزار ساعته به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

مرادبخش بامری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: واحد شماره یک نیروگاه سیکل ترکیبی بمپور طبق برنامه‌ زمان‌بندی به مدت ۲۵ روز تحت تعمیرات بازدید چهار هزار ساعته قرار گرفت که به دست متخصصان بومی در مدت ۱۵ روز این واحد ۱۶۲ مگاواتی به شبکه سراسری متصل شد.

وی ادامه داد: در مدت زمان تعمیرات این واحد اقداماتی از قبیل بازدید سیستم ایراینتیک و تعویض فیلترهای هوای ورودی به کمپرسور، بازدید از پره‌های توربین و فیلرزنی و اندازه‌گیری مقدار مجاز لقی پره‌ها، بازدید از پره‌های کمپرسور و اندازه‌گیری زاویه پره‌های IGV، بازدید محفظه احتراق و تعویض نگهدارنده کاشی، بازدید از زغال‌های ژنراتور و تعویض فیلترهای تنفس ژنراتور، تست باتری‌های کامان و دیزل‌های اضطراری، تست جرقه زن‌ها و رفع مشکلات ابزار دقیق، بازدید لاور پارت و دمپر فلپ کمپرسور و شست‌وشوی پره‌های کمپرسور انجام شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مهمترین رویکرد این مجموعه تولیدی در این دوره از تعمیرات ارتقای سطح آمادگی نیروگاه‌ها و تداوم خدمت‌رسانی به مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha