روشنایی بلوار شهـدای ارتش شهر زاهدان به بهره‌برداری رسید+ فیلم

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: روشنایی بلوار شهـدای ارتش شهر زاهدان با حضور استاندار این استان به بهره‌برداری رسید.

محمد رئیسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این طرح با حضور تیم‌های عملیاتی و در مدت یک هفته اجرا و به بهره برداری رسید.

وی افزود: در طرح روشنایی بلوار شهـدای ارتش زاهدان ۵۰ پایه، ۱۰۰ دستگاه چراغ led و یک‌هزار و ۵۰۰ متر شبکه نصب و احداث شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: جهت تامین روشنایی معابر این بلوار، حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: رسالت شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان خدمت رسانی شایسته به مردم است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
رئیسی ضمن درخواست از شهروندان جهت حفظ و نگهداری تاسیسات شبکه برق گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه خاموشی روشنایی معابر مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت ثبت و پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مانور نصب و اصلاح یک‌هزار و ۵۵۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در شهرستان‌های زاهدان، چابهار و ایرانشهر برگزار و روشنی بخش معابر عمومی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: رسالت این شرکت خدمت رسانی شایسته به مردم است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام این سه مانور نصب و اصلاح شبکه معابر عمومی اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و می‌تواند رضایتمندی مردم را جلب و موجب ارتقای امنیت اجتماعی شود، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات زیربنایی جهت اجرای طرح‌های توزیع برق، موضوع نقض حریم شبکه های برق است، که در صورت همکاری سازمان‌های متولی با این شرکت، تسریع و سهولت اجرای پروژه ها بیشتر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha