مکتب شهدای انقلاب اسلامی الگوی مردم غزه در ایستادگی مقابل رژیم صهیونیستی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مکتب والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس الگوی ملت فلسطین به خصوص مردم مظلوم غزه در ایستادگی مقابل رژیم جعلی صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهدای راسک در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی، افزود: شهدا غیرتمندانه از جان خود گذشتند و میل به جانبازی برای ملت، وطن، نظام و انقلاب داشتند و امروز به‌ الگویی ماندگار تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت دربرابر استکبار باعث شده تا مردم غزه درمقابل دشمن از دندان مسلح رژیم جعلی و اشغالگر قدس مقاومت کنند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی با کمک تسلیحات نظامی آمریکا، بمب‌های خاص با حجم ۳۰ هزار تن بر سر مردم غزه ریخت و هزاران نفر از مردم بی‌گناه شهید شدند و صدها جنایت اتفاق افتاد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عملیات طوفان‌الاقصی را ضربه سنگینی بر رژیم صهیونیستی دانست و گفت: رژیم صهیونیست با هیبتی که از خود ساخته بود، با این عملیات فرو ریخت و با هیچ وحشی‌گری این شکست جبران نمی‌شود.

وی اضافه کرد: غزه با دیوارهایی که رژیم صهیونیستی ایجاد کرده به یک زندان تبدیل شده و بیش از ۱۷ سال است که در تحریم قرار دارد اما با وجود این شرایط جوانان رشید این سرزمین توانستند عملیات طوفان‌الاقصی را اجرا و ضربه سنگینی به صهیونیست‌ها وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حمله به پاسگاه راسک را عمق کینه‌توزی دشمنان علیه نظام اسلامی دانست و گفت: استکبار و ایادی آنها باید بدانند در برابر عزم و اراده ملت ایران و جان برکفان انتظامی و امنیتی کشورمان راهی جز شکست نخواهند داشت و به زودی در چنگال عدالت گرفتار و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بر ضرورت تقویت امنیت مرزهای جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: دولت پاکستان نباید اجازه حضور اشرار و تروریست‌ها را در منطقه بدهد و برای ریشه‌کن ساختن عوامل تروریست‌ها در منطقه باید با ایران همکاری بیشتری داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha