۲ اسیر صهیونیست خواهان فشار بر کابینه نتانیاهو برای آزادی خود شدند + فیلم

تهران - ایرنا - جنبش جهاد اسلامی فلسطین ویدئویی از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که آنها در آن، خواهان فشار بر کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آزادی خود شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حساب کاربری خود در تلگرام، ویدئویی از دو اسیر صهیونیست به نام های «جادی موزیس» (۷۹ ساله) و «عاد کتسیر» (۴۷ ساله) از منطقه «نیر اوز» در جنوب سرزمین های اشغالی فلسطین منتشر کرد که آنها در این ویدئو خواستار آزادی خود شدند.

موزیس در این ویدئو خطاب به صهیونیستهایی که برای اعلام همبستگی با اسیران دست به تظاهرات زده اند، گفت: پیامی برای دوستان و کسانی که با من اعلام همبستگی کردند، دارم و آن اینکه فشارها را باید بر کابینه زیاد کرد تا بفهمد ما چه می خواهیم.

وی افزود: ما می خواهیم نهایت تلاش ها صورت گیرد تا به زودی به جمع خانواده و دوستان خود برگردیم، همانند آرامشی که در گذشته داشتیم.

این اسیر صهیونیست مقامات رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو، «یوآو گالانت» وزیر جنگ، «بنی گانتس» وزیر جنگ پیشین و عضو کنونی کابینه جنگ و «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر را خطاب قرار داد و افزود: ما در این وضعیت هر لحظه می میریم و هر لحظه در معرض مرگ هستیم، برای اینکه هیچ ضمانتی نیست که ارتش اسرائیل ما را بمباران نکند.

وی با بیان اینکه « ما در خطر هستیم و ممکن است که با بمب های خودمان بمباران شویم»، خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی اضافه کرد: من احساس می کنم که شما نمی خواهید ما زنده بمانیم.

موزیس اضافه کرد: شما با کم کردن تلاش خود برای مذاکرات، می خواهید به استقبال جنازه های ما بیایید.

کتسیر دیگر اسیر صهیونیست نیز در این ویدئو با بیان اینکه « من در غزه در دست جنبش جهاد اسلامی، اسیر هستم»، اظهار داشت: در شرایط سختی قرار داریم و جان ما به دلیل موشک های ارتش اسرائیل در خطر است.

وی گفت:‌ ما مشتاق بازگشت به خانه خود هستیم.

این اسیر صهیونیست ادامه داد: ما از نخست وزیر و تصمیم گیران می خواهیم برای آتش بس و به سرانجام رساندن معامله تبادل اسرا هر کاری می توانند انجام دهند تا بتوانیم به خانواده خود بازگردیم.

کتسیر اضافه کرد: ما نمی خواهیم در غزه بمیریم، جان ما در خطر بزرگی است و از شما ( مقامات رژیم اسرائیل) می خواهیم هرکاری می توانید انجام دهید تا به خانواده خود بازگردیم.

به گزارش ایرنا، پیشتر گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس ویدئوهایی از سه اسیر مسن صهیونیست پخش کرده بود که در آن، این اسیران خواستار آزادی خود شده بودند تا زیر بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی کشته نشوند.

یکی از این اسرا با اشاره به اینکه از نسل بنیانگذار رژیم و ارتش صهیونیستی است، گفته بود: نمی دانیم چرا مقامات اسرائیل توجهی به ما ندارند و نگران آن هستیم که توسط نیروی هوایی اسرائیل کشته شویم.

یکی دیگر از اسیران صهیونیست نیز با ابراز نارضایتی از ادامه اسارت خود خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی گفته بود: به هر قیمتی باید ما را آزاد کنید.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آزادی اسیران صهیوینست در غزه، تحت فشار شدید خانواده های اسیران قرار دارد در حالیکه کابینه جنگ این رژیم اصرار دارد که تنها راه آزادی این اسیران، فشار نظامی است.

در همین حال، پیشتر یک اسیر صهیونیست در جریان عملیات ویژه ارتش رژیم اسراییل که با هدف آزاد سازی یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه انجام شد، به هلاکت رسید.

مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی و همچنین مردم غزه در کنار همراهی قوی حزب الله لبنان، ارتش و مقاومت یمن (انصارالله) و گروه های مقاومت عراقی، تلفات و خسارت های سنگینی در ۱۰ هفته اخیر به صهیونیست ها و آمریکایی ها در منطقه وارد کرده اند و با توجه به شواهد موجود، مقامات تل آویو دیگر توان ادامه این مسیر را ندارند، از این رو مقامات قطر را واسطه کرده اند تا دور جدید مذاکرات با مقاومت فلسطین درباره برقراری آتش بس و تبادل اسرا هرچه زودتر آغاز شده و به نتیجه برسد.

کارشناسان مسایل منطقه معتقدند که رژیم صهیونیستی در نهایت به شروط مقاومت به علت فشارهای داخلی و بین المللی تن خواهد داد، چرا که از طرفی موضوع اسرای صهیونیست و از طرف دیگر کشته های زیاد نظامیان صهیونیست به پاشنه آشیل سران متجاوز رژیم صهیونیستی تبدیل شده و آنها را در سردرگمی قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha