۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبر: 85327522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبر: 85327522
مروری بر عناوین مطبوعات ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه سبحان در شماره ۶۱۷۴ خود به عناوینی همچون یکه تازی بازار اجاره باه، تقدیر وزیر کشور از شهرداری شیراز به عنوان سازمان برتر در همایش روز ملی حمل و نقل، امضای تفاهم نامه همکاری فارس با شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی، تدابیر دیده شده برای ادامه مسابقات ورزشی در لارستان و نخبگان و استعدادهای صدرا، پیشران توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر جدید هستند اشاره کرده است.

روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه چاپ شیراز در شماره ۲۰۰۳ خود تقدیر وزیر کشور از شهردار شیراز، اورژانسی به نام سنجش مهارت، نخبگان پیشران توسعه اجتماعی هستند، گره گشایی از ۱۹ بنگاه اقتصادی، مردم داری در چارچوب قانونی، پژوهش زیربنای صنعت و تنظم فشار خود به وقت سلامت را در صفحه نخست خود برجسته کرده است.

روزنامه خبر جنوب هم در شماره ۱۲۵۴۹ صفحه جنوب خود به عناوینی همچون در قعر فقر روایتی از رنج سکونت ۱۳ هزار خانوار در حاشیه کلانشهر شیراز، تقدیر وزیر کشور از شهرداری شیراز، دادگستری فارس رتبه برتر پژوهشی کشور را کسب کرد، دست کارفرمایان فارس در دست کارجویان، هشدارهای یلدایی پلیس و فارس می تواند صاحب جشنواره عکس باشد اشاره کرده است.

روزنامه عصر مردم هم شماره ۷۹۳۶ خود عنوان با وجود کثرت رسانه ها شاهد کمترین جرم مطبوعاتی و سیاسی در فارس هستیم را به نقل از رئیس کل دادگستری این استان را در صفحه نخست خود برجسته کرده است.

وقتی عنوان برترین ابداع نوآورانه جراحی قلب در جهان به یک شیراز می رسد، بهره وری از هوش مصنوعی در دستور کار قرار دارد، راه اندازی مجدد برخی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی در شیراز و تسهیلات ودیع مسکن ۲ برابر شد از دیگر عناوین این روزنامه است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۰۲ خود مطالبی از جمله مانیتورینگ فرهنگی استان در حال انجام است، اراده دولت بر ایجاد عدالت فرهنگی در توسعه زیرساخت ها است به نقل از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تقدیر وزیر کشور از شهرداری شیراز، حمایت از سمن ها اعتقاد و باور ماست، نخبگان و استعدادهای شهر صدرا پیشران توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر جدید صدرا هستند را منتشر کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۷۱ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: یخبندان قیمت ها در شب چله نشینی، تقدیر وزیر کشور از شهرداری شیراز، ظرفیت ۱۲ هار فرصت شغلی در فارس، آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در فارس، اجرای طرح های آبرسانی در قالب طرح های محرومیت زدایی رشد خوبی داشته است، گره گشایی از ۱۹ بنگاه اقتصادی در فارس، تعلل در ساخت پتروشیمی کازرون جایز نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha