نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: شهدا در دفاع از امنیت کشور اقتدار ملی ایجاد کردند

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شهدا با شهادت خود در دفاع مقدس، در انقلاب و در دفاع از امنیت کشور اقتدار ملی ایجاد کرده و کشور و ملت خود را در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان مقتدرتر می‌کنند.

به گزارش ایرنا، "آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری" شامگاه سه شنبه در مراسم ختم شهید مدافع امنیت «علی دشت بوری» در زادگاهش شهر "آباد" شهرستان تنگستان اظهار کرد: شهید با شهادت خود برای یک شخصیت جاودانه عرشی دارای مقامات والای آسمانی تولید می‌کند، شهید جان دنیایی می‌دهد و حیات آسمانی و عرشی برای خود می خرد.

وی افزود: شهید با شهادت خود افتخار خانوادگی برای خود درست می‌کند و خانواده شهید در میان جامعه در طول تاریخ دارای یک ارزش و بزرگی جایگاهی می‌شود که کاملاً در جغرافیای جمعیتی همانند ستاره‌ای فروزان می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: منطقه بزرگ و ارزشمند تنگستان در طول تاریخ حماسه‌ها آفریده که نمونه آن رئیسعلی دلواری است که با شهادت خود استان بوشهر، جنوب ایران، بلکه کشور ایران را مقتدر کرد.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: امروز نیز علی دیگر بسان رئیسعلی دلواری چنان حماسه‌ای آفریده که این خطه دوباره یاد آور حماسه‌های رئیسعلی دلواری شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: مردم تنگستان مجاهدت، مبارزه، مقاومت در برابر بیگانگان را تجربه کردند و اکنون این شهید بزرگوار نیز میراث دار بزرگانی چون رئیسعلی دلواری و زایر خضر خان اهرمی است.

صفایی بوشهری بیان کرد: تنگستان در طول تاریخ همیشه اولین‌ها بوده و الان نیز این چنین است و این شهید با شهادت خود اقتدار ملی ایجاد کرده است.

امام جمعه بوشهر گفت: شهدا با شهادت خود عزتی بسیار می‌آفریند و مردم تنگستان نشان دادند که راه شهدا راه آنها است و یاد و خاطره شهدا همیشه در ذهن آنها جاری است.

صفایی بوشهری ادامه داد: مردم استان بوشهر در طول تاریخ نشان دادند که هر گاه هویت دینی و ملی توسط بیگانگان مورد تهدید قرار بگیرند حماسه می‌آفرینند.

وی ادامه داد: این حماسه نه تنها در جغرافیای استان بوشهر بلکه در سراسر ایران در هشت سال دفاع مقدس و در خارج کشور مانند شهدا ابراهیمی و گنجی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: این شهید بزرگوار در منطقه سیستان و بلوچستان این چنین از حریم مملکت و اسلام دفاع کرد که این افتخاری برای مردم استان بوشهر و تنگستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha