۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85327728
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبر: 85327728
مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد -ایرنا- کشف کالا قاچاق و فرار مالیاتی ۱۳۰میلیارد ریالی یک شرکت تجاری از مهمترین خبرهای حوزه انتظامی چهارمحال و بختیاری در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه است.

به گزارش ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی بروجن از کشف یک محموله کالای قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی به ارزش تقریبی هفت میلیارد ریال در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش صفیان با اعلام این خبر افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در جاده‌های شهرستان بروجن، از یک دستگاه خودرو اتوبوس در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی و قاچاق بدون اسناد مثبته گمرکی به ارزش تقریبی هفت میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

فرار مالیاتی ۱۳۰ میلیارد ریالی یک شرکت تجاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از فرار مالیاتی ۱۳۰ میلیارد و ۳۰ میلیون ریالی و دستگیری متهم در استان خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: در راستای اجرای اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جدی با مفاسد و جرایم اقتصادی، اجرای طرح‌های مبارزه با پولشویی، فرار مالیاتی و هرگونه اقدامی که منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور شود، در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در اجرای این ماموریت، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و بررسی نشانگاه‌های اقتصادی موفق به کشف فرار مالیاتی یکی از شرکت‌های صادرات و واردات کالا شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha