۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85327764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۲ برابری اعتبارات اصلاح نقاط حادثه‌خیز کاشان

کاشان - ایرنا - مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: در سال جاری ۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه‌خیز کاشان تخصیص یافته که افزایش ۲ برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

علی اکبر آقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اشاره به شناسایی ۲ نقطه مصوب و ۲۳ نقطه حادثه خیز در کاشان ،شناسایی شده که ۲ نقطه از ابتدای سال جاری تاکنون رفع شده است و سه نقطه در دست اقدام می باشد.
رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان با اشاره به وجود ۸۵۰کیلومتر راه در کاشان گفت: از این مقدار ۲۶۰ کیلومتر راه روستایی است.
آقایی گفت: ارتقای راه‌ها و حمل و نقل یکی از شاخصه‌های مهم در توسعه هر جامعه است و کاشان با داشتن ۵۷۲کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی سرمایه عظیم و ارزشمندی دارد که حفظ و نگهداری آن از مهمترین وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان است.
وی افزود: ۲۱هزار تن آسفالت نیز جهت مرمت و لکه گیری جاده‌های شهرستان در یک سال گذشته به مصرف رسیده و همچنین ۳۳۱ کیلومتر از محورها هم خط کشی در آنها انجام شده است.
آقایی در خصوص ساخت پل‌ها و ابنیه فنی در یک سال گذشته هم گفت: طی یک سال گذشته در حوزه احداث، تعمیر و تعریض ابنیه فنی، یک دستگاه پل احداث و ۳ دستگاه ابنیه فنی نیز تعمیر و تعریض شده و ۱۰۰مترمربع انواع تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی نیز در جاده‌های شهرستان نصب شدند.
وی گفت: در حال حاضر ۲۲شرکت، شعبه و نمایندگی حمل و نقل کالا با بیش از ۲ هزار راننده در کاشان فعالیت دارند، همچنین بیش از ۵۰۰ دستگاه ناوگان مسافری(اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه) با یکهزار راننده طی یک سال گذشته بیش از ۶۵۰ هزار نفر مسافر را جابه جا کردند.
وی در خصوص فعالیت سامانه‌های تردد شمار کاشان هم گفت: نظارت بر جاده‌ها برعهده هشت دستگاه تردد شمار، ۱۶دستگاه ثبت تخلف سرعت، ۲دستگاه دوربین نظارت تصویری و یک دستگاه توزین در حین حرکت wim است.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان ادامه داد: همچنین چهار مجتمع خدمات رفاهی و بین راهی در حال خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند و ۲مجتمع دیگر نیز در حال احداث است.
آقایی با اشاره به نبود مجتمع خدماتی رفاهی در برخی محورهای کاشان ، بیان کرد: در زمینه ساخت مجتمع خدماتی رفاهی باید بخش خصوصی ورود پیدا کند که در صورت اعلام آمادگی بخش خصوصی حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.
وی در ادامه با اشاره به آغاز طرح زمستانی سال جاری، گفت: هزارو ۹۵۰ تن شن و نمک در آشیانه‌ها و راهدارخانه‌ها ذخیره شده و ۱۵راهدار با ۱۱ دستگاه ماشین آلات راهداری در گردنه‌ها و راهدارخانه‌ها مستقر تا در مواقع نیاز به مردم و رانندگان خدمت‌رسانی کنند.
آقایی با اشاره به جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا طی یک سال گذشته در کاشان بیان کرد: جابجایی مسافر در این مدت ۶۴۶ هزار و ۶۴۵ نفر بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha