۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85327791
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان:‌ رسانه ملی جمهوری اسلامی باید در آستانه انتخابات با قدرت عمل کند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم رسانه ملی جمهوری اسلامی باید در این شرایط با قدرت عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز زنجان، افزود: امروز متکثر شدن رسانه را در کشور و دنیا شاهد هستیم درحالی که قبلا این گونه نبود اما همین افزایش و گسترش رسانه می‌تواند آثار مثبت و منفی به دنبال داشته باشد.

وی یادآور شد: امروز باید رسانه ملی، نقش خاصی را ایفا کند و در این خصوص هم امیدوار و هم نگران هستیم.

افشارچی با اشاره به دستاوردها، خدمات و اقدامات نظام، گفت: باید در آستانه انتخابات دستاوردها و دارایی‌های نظام به مردم گفته شود تا با اطلاع و آگاهی کافی برای حضور در عرصه های مختلف تعیین سرنوشت کشور حضور یابند.

استاندار زنجان افزود: هیچ کشوری به اندازه ایران،‌ این حجم از اتفاقات و دشمنی ها را تجربه نکرده است و باید باور داشت که تبدیل شدن ایران به بسیاری از کشورها راحت، اما ایران شدن سخت است.

افشارچی گفت: در ایام انتخابات مردم باید بدانند برای چه چیزی هزینه می‌دهند و این عزت و استقلال از کجا به دست آمده است، پس نباید به راحتی از کنار این موضوع بگذریم چراکه هیچ کشوری به اندازه ایران برای استقلال خود هزینه نداده است.

وی تاکید کرد: برای استقلال و آزادی خود خون های بسیاری تقدیم کرده ایم و اگر نیاز باشد باز هم هزینه خواهیم داد چراکه هم اکنون در نزدیکی قله هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم، گفت:‌ انسجام خیلی خوبی که در بین نیروهای صدا و سیما وجود دارد موجب خروجی مطلوبی از این دستگاه شده است.

حجت الاسلام علی خاتمی اظهار داشت: در بسیاری از جاها فعالیت در این سازمان با عشق و شور انجام شده است و آنچه در این مدت از شبکه " اشراق " دیده شده توسعه و رشد بوده که حاصل روحیه جمعی در بین کارکنان آن است.

در پایان این مراسم " جلیل آل امین" به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی و از خدمات سید محسن لطیفی، مدیرکل قبلی این دستگاه قدردانی شد.

همچنین چهار شبکه انتخاباتی در استان زنجان برای اولین بار در کشور برای چهار حوزه انتخاباتی استان افتتاح و آخرین ایستگاه تلویزیونی آنالوگ زنجان با دستور امام جمعه دیجیتال شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha