اجرای هزار و ۳۰۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در گلستان آغاز می‌شود

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور، عملیات اجرایی حدود هزار و ۳۰۰ هزار میلیارد ریال (هزار و ۳۰۰ همت) طرح‌ اقتصادی و پروژه‌های عمرانی گلستان در این استان آغاز می‌شود.

علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رییس جمهور صبح فردا وارد گلستان می‌شود و مردم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مصلای شهر گرگان و خیابان‌های اطراف منتهی به مصلی به استقبال رییس جمهور می‌روند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های بلندی برای پیشرفت و توسعه گلستان برداشت، افزود: بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی که در سفر اخیر رییس جمهور به گلستان افتتاح می‌شود جزو مصوبات سفر نخست هیات دولت به گلستان بوده است.

استاندار گلستان ادامه داد: عملیات اجرایی نزدیک به هزار و ۳۰ میلیارد ریال از طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی گلستان در سفر رییس جمهور به استان آغاز می‌شود.

زنگانه با اشاره به اینکه تولید برق در گلستان به منظور توسعه صنعتی منطقه آزاد برای ما اهمیت ویژه‌ای داشت، تصریح کرد: قرارداد ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی توسعه بخش بخار سیکل ترکیبی نیروگاه برق گلستان روز گذشته با حضور هلدینگ انرژی شرکت مستضعفان و پیمانکار پروژه امضا شد و عملیات اجرایی این طرح در سفر رییس جمهور آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در افق ۱۴۰۴، سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریالی برای گلستان طراحی شده است، گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان هدفگذاری انجام‌شده است.

استاندار گلستان ادامه داد: گلستان با روند فعلی حجم سرمایه‌گذاری، از هدفگذاری انجام‌شده در افق ۱۴۰۴ سبقت می‌گیرد و درآمد ناخالص استان به هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال ارتقا پیدا می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha