برگزاری ۳۲ مجمع انتخاب روسای هیات‌های ورزشی خوزستان در ۲ سال

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری ۳۲ مجمع انتخاب روسای هیات‌های ورزشی استان در ۲ سال اخیر خبر داد و گفت: این اقدام در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با بیان اینکه جزو معدود استان‌هایی هستیم که تمام مجامع را برگزار کردیم گفت: تنها مجامع انتخابی تنیس روی میز، جودو، بسکتبال و هاکی باقی مانده که به زودی تعیین تکلیف می شوند.

وی با اشاره به برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات هندبال خوزستان در روز یازدهم دی ماه سال جاری افزود: انتخابات ۶ هیات ورزشی باقی مانده که ۲ مورد از آنها مربوط به فدراسیون‌های تازه تاسیس است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن تبریک به رییس هیات جدید، انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان را سالم و شفاف دانست و افزود: برنامه‌هایی که توسط رییس جدید هیات، در مجمع ارائه شد باید در اسرع وقت عملیاتی شود همچنین جلسات هیات رییسه و مجامع سالیانه در موعد مقرر برگزار شود.

وی تاکید کرد: توجه و رسیدگی به شهرستان‌های محروم و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رفع نقاط ضعف، جزو اولویت‌های هیات استان باشد.

بنی تمیم گفت: در طی سالیان گذشته به باشگاه‌های زیرمجموعه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کمتر توجه شده، در حالی که نقش این باشگاه ها در سلامت افراد جامعه، بسیار پررنگ است.

وی افزود: از آنجا که جمعیت کشور به سمت سالمندی پیش می‌رود باید برای رده های سنی ۲ تا ۶ سال برنامه های ورزشی مفیدی ارائه داد و هیات بدنسازی می تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تعامل خوب مجموعه نفت با ورزش استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۲ پروژه افتتاح شده که اعتبار بسیاری از این پروژه‌ها از محل اعتبارات نفت تامین شده است.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۳۰ هزار خوزستانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha