۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85328009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عضو کنست: نتانیاهو آدم اشتباه در زمان اشتباه است و باید عزل شود

تهران-ایرنا- عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم را مسئول شکست از مقاومت فلسطین دانست و خواستار استعفای وی شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، «میراف کوهن» عضو کنست از حزب «یش‌عتید» به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسراییل حمله کرد و گفت که وقتی سیاست‌های نخست وزیر بی نتیجه می ماند و این رویکرد شکست خورده ادامه می یابد؛ وقتی نخست‌وزیر ثابت می کند که شایستگی داشتن این منصب را ندارد و فردی اشتباهی در مکان و زمانی اشتباهی است، باید فوراً از مقامش عزل شود.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز با اشاره به شکست کابینه نتانیاهو در رسیدن به دو هدف نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست، پیش بینی کرد که در پایان جنگ علیه غزه، رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل استعفا کرده و مسئولیت شکست را می پذیرد.

به گزارش ایرنا، جنگ غزه هم نتوانست سران رژیم صهیونیستی را متحد کند و کوچکترین موضوع به تشدید تنش بین آنها می انجامد. کارشناسان معتقدند که تداوم این تنش ها می تواند به فروپاشی درونی این رژیم و جنگ داخلی بین صهیونیست ها بیانجامد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت، از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح روز جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و تاکنون صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha