سلیمی: به کسب مدال در المپیک پاریس امیدواریم

تهران - ایرنا - نایب‌ رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری یکی از رشته‌های است که ما در همه المپیک‌ها امید به کسب مدال داریم.

به گزارش ایرنا، بهداد سلیمی امروز (چهارشنبه) در مراسم آغاز به کار رسمی انجمن کرلینگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال هر رشته‌ای سختی‌های خودش را دارد. کرلینگ هم به عنوان یک رشته نو، مخاطبان زیادی در جهان دارد.

وی همچنین در خصوص فاصله گرفتن خود از وزنه‌برداری، گفت: من هنوز از وزنه‌برداری فاصله نگرفتم و در فدراسیون خدمت جامع عزیز و بزرگ وزنه‌برداری هستیم. خداراشکر تیم ما بعد از مدت‌ها توانست قهرمان جهان در رده سنی جوانان شود و در مجموع ۱۵ تک مدال به دست آوردیم. از ۱۰ نفری که به مکزیک اعزام شده بودند، پنج نفرشان از رده نوجوانان بودند که توانستند رکوردهای خوبی را ثبت کنند.

سلیمی افزود: ظرفیت تیم جوانان ایران بالاست و نشان دادند می‌توانند موفقیت‌های زیادی به دست آورند. امیدواریم وزارت ورزش و کمیته المپیک و سایر نهادها در این راه از ما حمایت کنند. رشته وزنه‌برداری رشته‌ای نیست که فقط وزارت ورزش و کمیته کمک کنند و تنها به کمک‌ آنها هم نمی‌شود تکیه کرد بلکه سایر نهادها هم باید کمک کنند. وزنه‌بردای یکی از رشته‌های است که ما در همه المپیک‌ها امید به کسب مدال داریم.

وی همچنین در خصوص ابطال مصوبه واردات خودروی فوتبالیست‌ها، گفت: اتفاق خوبی است و همه ورزشکاران دارند تلاش می‌کنند و اگر نگاه حمایتی برای همه ورزشکاران باشد و تبعیض‌آمیز نباشد همه استقبال می‌کنند و می‌تواند اتفاق خوبی باشد؛ کما اینکه ما سال‌های گذشته شاهد آن بودیم که رشته‌های دیگر و هم فوتبال از این آپشن برخوردار بودند و اگر قرار است دوباره اتفاق بیافتد به نظرم قانونی باشد بهتر است و برای همه باشد تا شاهد این اعتراضها نباشیم و همه می‌توانند نفع ببرند.

دارنده طلای دسته فوق سنگین وزنه‌برداری جهان و المپیک در خصوص حکمیت ورزش نیز تصریح کرد: در این خصوص در جلسه هیئت اجرایی که بودیم صحبت شد و قبل از آن هم در مجمع مطرح که مخالفت‌هایی هم شد. نباید یک جایی را بیاوریم و به آن قدرت بدهیم و بعد نتوانیم کنترل کنیم بلکه با ریزه‌کاری و دقت زیاد باید بررسی و همه جوانب آن دیده شود و اگر اینگه باشد، می‌تواند اتفاق خوبی باشد و اینکه نپخته بخواهیم این کار را انجام دهیم و از مجمع مصوبه بگیریم اتفاق خوبی نبود. این موضوع در حال بررسی که دوباره در مجمع سال آینده مطرح و اگر شرایط خوبی بود، انشاالله تصویب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha