سفیر «اهدای خون» گیلان به اصفهان رسید

ایرنا- اصفهان- مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از سفرِ دوچرخه‌سوار گیلانی با پیام «اهدای خون، اهدای زندگی" به این دیار خبر داد.

به گزارش ایرنا، به نقل از سازمان انتقال خون استان اصفهان،«کرامت عزیززاده» دوچرخه‌سوار اهل استان گیلان و عضو فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور که رکابزنی خود را از زادگاهش شروع کرده، از روز ۲۷ الی ۲۹ آذر مهمان اصفهان است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان روز چهارشنبه گفت: اهمیت اهدای خون در نجات بیماران بر کسی پوشیده نیست و این قبیل اقدامات فرهنگی می‌تواند تأثیر شگرفی بر گسترش فرهنگ اهدای خون و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد.

کیان دهراب‌پور افزود: تعداد قابل‌توجهی از بیماران خاص از جمله بیماران تالاسمی و ۶۲ مراکز درمانی در استان اصفهان وجود دارد که مصرف خون و فرآورده‌های خونی را در این استان بالا می‌بَرَد و نیاز است مردم بصورت مُستمر برای اهدا در مراکز انتقال خون حضور یابند تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مراکز درمانی باشیم.

کرامت عزیززاده به اتفاق مدیرکل و کارکنان انتقال خون اصفهان، ۲ نهال در جلوی اداره کل انتقال خون استان، ۲ نهال در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و یک نهال در محوطه صدا و سیمای مرکز استان به یاد اهداکنندگان، غرس و با اهدای شاخه گل از اهداکنندگان خون و کارکنان سازمان انتقال خون قدردانی کردند.

رکاب‌زن گیلانی عضو فعال فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور، سفیر سلامت و سفیر سازمان انتقال خون است که این بار با پیام «اهدای خون، اهدای زندگی»، در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون از ۵۲ روز پیش(هفتم آبان) حرکت خود را از گیلان آغاز کرده و اینک به اصفهان رسیده است.

سفیر «اهدای خون» گیلانی قرار است با این هدف ۲۴ استان کشور را رکاب بزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha