۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبرنگار: 999
کد خبر: 85328258
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نتایج انتخابات خانه مطبوعات کرمان تایید شد

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبر: 85328258
نتایج انتخابات خانه مطبوعات کرمان تایید شد

کرمان- ایرنا- مدیرعامل خانه مطبوعات کرمان گفت که نتایج انتخابات مربوط به انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان این خانه در دوره جدید که ۲۳۰ نفر از اعضا در آن شرکت داشتند، توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تایید شد.

به گزارش ایرنا در این انتخابات که روز گذشته (۲۸ آذر) به صورت الکترونیکی برگزار شد ۵۸ درصد اعضای خانه مطبوعات استان کرمان مشارکت داشتند.

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمان توضیح داد: در بخش مدیران مسئول، محمدرضا نژادحیدری با ۱۲۷ رای و فرشاد پگاه با ۸۲ رای به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند؛ در این بخش محمدصادق طاهری نیز با ۴۸ رای عضو علی البدل شد.
نژادحیدری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش روزنامه نگاران الهام اتقایی با ۱۰۵ رای، مریم مرادی زاده با ۶۶ رای و حامد رنجبر قاسمی با ۵۷ رای انتخاب شدند و در این بخش حسن برخورداری پور با ۴۷ رای عضو علی البدل شد.
به گفته وی در بخش روزنامه‌های سراسری نیز سیدرضا میرحسینی با ۱۶۲ رای انتخاب و حسین پورشیخعلی با ۳۸ رای عضو علی البدل شد.
نژادحیدری گفت: همچنین در بخش خبرگزاری‌های سراسری داود میاندهی با ۱۱۳ رای انتخاب و مهدیه‌السادات هاشمی با ۳۲ رای علی البدل شد.
به گفته وی در این انتخابات روح الله بادپروا با ۹۸ رای و محمد بازمانده خوری با ۵۹ رای بازرسان خانه مطبوعات شدند و عبدالرحیم عبدالکریمی نیز با ۵۴ رای عضو علی البدل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha