۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85328270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۷ قلم کالای خوراکی قاچاق در قزوین کشف شد

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبر: 85328270
۱۱۷ قلم کالای خوراکی قاچاق در قزوین کشف شد

قزوین - ایرنا - سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف ۱۱۷ قلم کالای خوراکی قاچاق در حین بازرسی از یک واحد صنفی خبر داد.

جمشید خدایاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در حین بازرسی از یک واحد صنفی خواروبار در خیابان پادگان قزوین به ۷۹ عدد نوشیدنی و ۳۸ عدد کمپوت با نشان خارجی قاچاق برخورد کردند که مجوز نداشت.

وی با بیان اینکه متصدی این واحد برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است، تصریح کرد: کالاهای مکشوفه برای تعیین تکلیف نهایی بر اساس احکام قضایی تحویل انبار اموال تملیکی شده است.

به گفته خدایاری این کالاها به صورت غیرمجاز وارد کشور شده و در معرض فروش قرار گرفته بود که تیم بازرسان سازمان جهاد کشاورزی با توجه به تامین غذای سالم و دارای شناسنامه روی این موارد تمرکز کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: برخورد با متخلفان حوزه امنیت غذایی یکی از اولویت‌های اصلی سازمان جهاد کشاورزی محسوب می‌شود و روزانه چهار تیم گشتی به واحدهای صنفی مراجعه می‌کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف و مشکوک در حوزه امنیت غذایی موضوع را برای رسیدگی بیشتر به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha