تکذیب اختلاف با امباپه/ انریکه: شریک زندگی هم نیستیم اما رابطه خوبی داریم!

تهران- ایرنا- سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مدعی شد که به‌رغم گزارش رسانه‌های فرانسوی، او با ستاره این تیم رابطه «فوق‌العاده‌ای» دارد!

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، لوئیس انریکه، سرمربی تیم فوتبال پی‌اس‌جی می‌گوید که خلاف آنچه رسانه‌های فرانسوی گزارش ‌می‌کنند، رابطه او با کیلیان امباپه خیلی خوب وبی نقص است.

روزنامه اکیپ فرانسه با اشاره به نارضاتی امباپه از نتایج اخیر این تیم و تاکتیک‌هایی که محافظه‌کارانه توصیف شده است، در گزارشی روابط دوستانه و نزدیک انریکه و امباپه را زیر سوال برد. از جمله دلایل این اختلاف می‌توان به تساوی یک بر یک پی‌اس‌جی برابر بورسیادورتموند در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد؛ هرچند پاریسی‌ها با این نتیجه نیز به یک هشتم راه پیدا کردند.

انریکه در نشست خبری خود درباره روابطش با امباپه گفت: مثل همیشه فوق‌العاده و بی‌نقص است. نمی‌دانم چرا دائما از من این سوال را می‌پرسید؟! به اکثر بازیکنان تیم رابطه صمیمی دارم و با امباپه هم از ابتدا رابطه خوبی داشتم.

سرمربی اسپانیایی که در ماه ژوئن هدایت پی‌اس‌جی را عهده‌دار شده است، افزود: او لطیفه‌گوی خوبی است و همیشه می‌خندد. رابطه نزدیکی با او دارم. البته قطعا زن و شوهر نیستیم!

امباپه در ۲۱ بازی در تمام رقابت‌ها برای پی‌اس‌جی، ۱۹ گل به ثمر رسانده است. او که مدت‌هاست هدف رئال است در ماه ژوئن بازیکن آزاد خواهد بود. مرد اسپانیایی نیمکت پی‌اس‌جی امیدوار است که ستاره فرانسوی قراردادش را پاریسی‌ها تمدید کند.

انریکه درباره این مساله نیز گفت: داشتن بازیکنی مثل او فوق‌العاده است. آمار او گویای همه چیز است و با هر سرمربی که کار کرده، درخشان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha