۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85328329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمع آوری معتادان متجاهر خطرناک در شهرستان رباط کریم 

رباط کریم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از اجرای طرح های پاکسازی و جمع آوری ۹۵ معتاد متجاهر و خطرناک خبر داد. 

به گزارش ایرنا ، سرهنگ "علی زنگنه" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان تابلو و پرخطر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم به مدت ۳ شبانه روز در سطح شهرستان رباط کریم به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: طی اجرای این طرح تعداد ۹۵ نفر از معتادان تابلو و خطرناک در رباط کریم، پرند و نصیرشهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

جمع آوری معتادان متجاهر خطرناک در شهرستان رباط کریم 

سرهنگ زنگنه با بیان اینکه تردد معتادان کارتن خواب در سطح شهرها تاثیری منفی بر احساس امنیت شهروندان دارد، خاطرنشان کرد: طبق آمار درصد قابل توجهی از سرقت های خرد شهر نیز توسط معتادان متجاهر انجام می گیرد که از این رو جمع آوری این دسته از افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه پیشنهاد و تقدیر و انتقاد از عملکرد پلیس از سوی شهروندان می باشد.

جمع آوری ۱۱۳ معتاد کارتن خواب دراسلامشهر

جمع آوری معتادان متجاهر خطرناک در شهرستان رباط کریم 


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان کارتن خواب در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ" محمدرضا علیزاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس و در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک جهت زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم اجرا شد.

وی افزود: طی اجرای این طرح در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۳نفر از معتادان متجاهر و خطرناک توسط ماموران پلیس جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

سرهنگ علیزاده در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان می باشد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha