۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 5521
کد خبر: 85328482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ایرانسل در تلکام ۱۴۰۲ با ارائه دستاوردهای هوشمندسازی و تحول دیجیتال

ایرانسل با هدف ارائه آخرین دستاوردهای هوشمندسازی و تحول دیجیتال، در بیست ‌و چهارمین #نمایشگاه تلکام حضور دارد. ایرانسل همچنین در نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل که به صورت همزمان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

ایرانسل با هدف ارائه آخرین دستاوردهای هوشمندسازی و تحول دیجیتال، در بیست ‌و چهارمین #نمایشگاه تلکام حضور دارد. ایرانسل همچنین در نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل که به صورت همزمان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. جدیدترین دستاوردهای شبکه 5G و فیبرنوری FTTx، راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، تحقیق و توسعه، نوآوری، بومی‌سازی، راهکارها و سرویس‌های دیجیتال، راهکارهای سازمانی، پشتیبانی از مشتریان، محصولات نرم‌افزاری و منابع انسانی، از جمله مهمترین بخش‌های غرفه ایرانسل در این نمایشگاه هستند.

همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان ایرانسل و سازمان‌ها و کسب‎وکارها، به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال)، امضا می‌شود.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha