حمله تلافی جویانه مقاومت به رژیم صهیوینستی از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی

تهران-ایرنا-رسانه‌های لبنانی بامداد  گزارش دادند که چندین راکت و موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک «کریات شمونه» شلیک شده و سامانه پدافندی گنبد آهنین نیز فعال شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، جنبش مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها به روستاها و منازل مسکونی، با راکت‌های کاتیوشا شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه را هدف قرار داده است.

حزب‌الله در این بیانیه تأکید کرده است: هرگز در دفاع از روستاها و دهستان های لبنان سستی و مسامحه نکرده و با تجاوزات اشغالگران صهیونیست مقابله به مثل خواهیم کرد.

برخی منابع اعلام کردند که دست‌کم ۱۰ موشک به سمت الجلیل شلیک شده که تعدادی از آنها به کریات شمونه اصابت کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی هوایی این رژیم یک مقر عملیاتی متعلق به حزب‌الله را در جنوب لبنان بمباران کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد: با تیر به نیروی نظامی که به نرده مرزی در منطقه "المطله" نزدیک شده بود، شلیک کردیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha