تداوم مواضع امام (ره) توسط رهبری، جریان فلسطین را مشخص می‌کند 

کرمان-ایرنا- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت فلسطین گفت: ۷۵ سال بیت المقدس را اشغال کرده‌اند و مردم را زندان، تحقیر و به اعتقاداتشان توهین می کنند ولی تدوام مواضع امام خمینی(ره) توسط رهبر معظم انقلاب جریان فلسطین را مشخص می‌کند.

به گزارش ایرنا سردار رمضان شریف شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای دهستان بیاض از توابع رفسنجان افزود: صحنه‌ فلسطین، مبارزات مردم مظلوم این کشور و کارکرد مقامات حقوق بشر امروز پیش روی ماست.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) راه جهاد و استمرار در آن راه را به ما نشان دادند و همچنین راه عزت و رشادت را پیش روی ما گذاشتند.

وی با اشاره به تحولات ناشی از این نوع نگاه در منطقه و جهان عنوان کرد: به طور مثال مردم عراق حاضر نیستند به مقطع تاریخی کشورشان فکر کنند؛ همچنین در کشور ما بعد از سال ها که پیکر مقدس شهدا به کشور می‌آید، احساس شوق و خوشبختی دارند.

سردار شریف گفت: امروز همه‌ دنیا به این موضوع اذعان دارند کاری که مردم ایران در دفاع مقدس کردند در جوامع بشری الهام بخش است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد در فضای مجازی بهانه‌ای پیدا کند و کشور را زیر سئوال ببرد ادامه داد: ما موظف هستیم به شهدا گزارش دهیم بعد از خون شما چه کرده‌ایم.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جریان مقاومت و مردم حماس مصمّم هستند سرنوشت مردم و کشورشان را در مبارزه با صهیونیست ها به دست بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: امروز شاگردان حاج قاسم ، برای فاطمه‌ زهرا(س)، فرهنگ اهل بیت و شیعه عزت آفریدند؛ عزتی که برخی سران عرب در طول ۷۵ سال نتوانستند ذره‌ای از آن را ارائه کنند.

در این مراسم خانواده های شهدای بیاض تکریم شدند.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha