۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85328867
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پویش " یلدای رهایی " در گیلان آغاز شد

۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85328867
پویش " یلدای رهایی " در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - پویش " یلدای رهایی " از امروز پنجشنبه برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در گیلان آغاز شد.

رئیس ستاد دیه گیلان ضمن اعلام این خبر گفت: هم اینک حدود ۵۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های گیلان چشم انتظار کمک و مساعدت افراد خیر و نیکوکار هستند تا به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.

علیرضا یزدانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به همین دلیل پویش یادشده آغاز شده و تا آخر دی ماه ادامه خواهد یافت تا با کمک و همراهی افراد نیکوکار و مردم نوعدوست، این زندانیان بتوانند تا قبل از فرا رسیدن سال نو از زندان آزاد شوند.

وی ادامه داد: افرادی که قصد شرکت در این پویش و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند، در صورت تمایل می‌توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ بانک تجارت یا به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ و همچنین به شماره شبای ۱۸۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ بانک تجارت واریز کنند.

رئیس ستاد دیه استان گیلان بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان گیلان با کمک افراد نیکوکار و همچنین گذشت شاکیان آزاد شدند که از این تعداد، ۱۷ زندانی را بانوان تشکیل می‌دادند.

یزدانی خاطرنشان کرد: میزان بدهی این ۱۷۰ زندانی آزاد شده جرایم غیرعمد در استان گیلان، حدود هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال است که همکاری خوب قضات محاکم در خصوص پذیرش اِعسار (در اصطلاح حقوقی به معنای این است که فرد از نظر مالی در وضعیتی است که امکان پرداخت بدهی هایش را ندارد) و با همراهی و کمک افراد نیکوکار و مردم نوعدوست بدهی آنان پرداخت و آزاد شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha